Spiff Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 denna har jeg venta lenge på at det skal skje noe med ja! artig og se at det blir fart på den igjen, gleder meg til og følge med videre
propan Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 I hel.... Skjer a? Nå kjenner jeg at jeg må få ræva i gir jeg også. Når til og med denne får børstet støvet av seg,så er det vel på tide for meg også.. Stå på ihvertfall!
Pedi Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 Ja, det var bedre enn sex å se den oppspennt i jiggen etter alle desse åra.... Nå kommer jeg hjem fra jobb i neste uke, og håper på å få noen timer på E21en. Er jo ikke bare å sette på nye deler heller, det er ganske mye jobb å klargjøre karossen helt for montering. Men skal kanskje reise på jobb igjen nye 14 dager neste mandag, så spørs hvor mye deler jeg får klar med bare noen få dagers jobbing... Skulle jo gjerne hatt en ekstra av meg selv, er bittelitt smårust rundt skiltlysa på E28en min som må tas før den er klar for å pusses og lakkes innvendig - hadde jo vært nice og fått lakkert 28en innvendig mens jeg jobber med E21en... For E21en må jo prioriteres nå, ikke sant?
ww2 Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Blir bra detta,sjekk ut denna viewtopic.php?f=9&t=177631
Nupen1 Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Sinnsjukt Håper å sjå masse frå denna fronten, stå på!!
316 Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Vi må arrangere et retrotreff for oss med gamle biler når dere er ferdige med E21'ene deres !!! Møter gledelig opp!
Mexos Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Vi må arrangere et retrotreff for oss med gamle biler når dere er ferdige med E21'ene deres !!! Møter gledelig opp! Når denne er ferdig kan jeg sikkert stille med E46'n som retro bil også Neida, får håpe det ikke tar så lang tid. Er godt å se trådstarter igang igjen ihvertfall. Dette er et prosjekt jeg har fulgt lenge, og som jeg har trua på blir bra. Er så gøy å se fort gjøre ting ordentlig nøye.
Lars-Nord Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Vi legger en lten retrotur til karmøy i sommer. Mye bra å se rundt der.
Pedi Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Vi legger en lten retrotur til karmøy i sommer. Mye bra å se rundt der. Høres bra ut! Hvis jeg ikke er på jobb, er du/dere hjertelig velkomne i OldSchool Garasjen min for å prate litt retro BMW... alltid morro det, og ikke akkurat ukjent tema i min garasje...
Pedi Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Jajamen... Nå ble det jaggu mye jobbing de siste 5 ukene. Kom hjem i går, men har en følelse av at det nok blir utreise allerede mandag igjen. Så da blir det desverre ikke mye tid til verken E21 eller E28, siden de andre seks som deler postkasse med meg gjerne vil se meg litt også. Men fikk nå sneket meg en liten tur ut i garasjen i dag, mens ungene var på skolen - og kjerringa og minsten hadde seg en powernap... Det som er på gang nå, er jo å gjøre klart for å montere nye deler. Men sattan for en tid det tar. De få timene jeg hadde i dag besto kun av punktborremaskin og vinkelsliper - og jeg har bare rensket torpedovegg, samt påbegynt venstre side... Er nok ikke lett å se forandring for et utrent øye desverre, men litt arbeid fikk jeg nå gjort. Så litt kjedelig update her i dag, men en fin måte å blåse litt liv i denne tråden.... I dag fikk jeg ENDELIG kommet meg inn på det aller hemmeligste rommet på toppen av garasjen.... E21-loftet... Det har vært overfylt i mange år nå, og det var delig å bære deler NED fra loftet, og ikke bare opp... Så jeg fant frem de delene som denne uken (forhåpentligvis) dreier seg om - hvis jeg får tid til det da.... Bilde 1: Nye innerskjermer, ytre A-stolper, innerkanaler, avstivere til innerskjermene og de fremre rammevangene, fremre del. Litt i tvil ennå, om jeg skal bytte de bakre rammevangene mens jeg holder på allikevel.... Time will show... Bilde 2: Ytterkanaler samt frontplate Bilde 3: Ruteramme Bilde 4: Indre A-stolper Bilde 5: Her kan dere iallefall se at noe har skjedd. Indre og ytre A-stolpe er nesten borte (litt gjenstår desverre ), ytterkanal er borte og innerkanal er snart helt vekk den også. Finpussen gjenstår, så det er nok et par-tre timer igjen som aldri viser noen plass.... BTW... Ja, det er forsterkningene dere ser, ikke innerkanal - hehe... Og ja, jeg skal forsterke/fikse på de etterhvert.... Bilde 6: Restene av venstre innskjerm er borte, og snart klar for å få ny innerskjerm sveist inn... Bilde 7: Enda et bilde... Bilde 8: Skulle nesten ikke trodd at det gikk ann å skjære mere av denne bilen, men jaggu meg kom det mere deler av i dag... Bilde 9: Og den alltid så hjelpsomme kompisen min, Pernezz, som er godt selskap i seg selv
ww2 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Va ute hos pedi i går og detta blir kjempe bra.Detta kan eg lova blir et spenande prosjekt i løpet av dei neste månande.Eg glede meg te masse turar ut å plaga deg .Ta deg ein lengre friperiode nå snart tror du hadde fortjenet det Godt at me e ein goe gjeng så holde på me e21,insperasjon føre te mær arbeidslyst i garasjen
Pedi Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Va ute hos pedi i går og detta blir kjempe bra.Detta kan eg lova blir et spenande prosjekt i løpet av dei neste månande.Eg glede meg te masse turar ut å plaga deg .Ta deg ein lengre friperiode nå snart tror du hadde fortjenet det Godt at me e ein goe gjeng så holde på me e21,insperasjon føre te mær arbeidslyst i garasjen Takk for det.. Friperiode ja... Hva er det for noe? Hehe, fikk mobilisering på mail i dag morges igjen - så da er det jobb igjen på mandag.... Så da tar det enda lengre tid før prosjektene blir ferdig... Men men, har jo god tid jeg...
winchester Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Kan vel igrunn ikke gjøre dette prosjektet her mer omfattende karosserimessig nå, bra du får lurt inn litt BMW i de små friperiodene dine også.
ww2 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Ja bedre og ta tiå te hjelp,tror eg slite med og bli ferdige me det fysta eg o.Ska ta det litt roligare nå så eg sleppe forandring i planane heila tiå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå