Pedi Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 sunn de ble solgt:/ Næsj, det går fint. Er glad de havnet hos en BMW-entusiast. Jeg har nok å henge fingrene i på min egen, tror du ikke det??
thomascr Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 sunn de ble solgt:/ Næsj, det går fint. Er glad de havnet hos en BMW-entusiast. Jeg har nok å henge fingrene i på min egen, tror du ikke det?? Hehe, jo! det har du nokk Er bra de havnet hos en bmw entusiast ja, men hadde vært gøy om du hadde fått fingrene i de også, blir jo som nye da:) Jeg får ta en tur ut til deg igjen og se når det vårest litt mere i været
SpiXi Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 se her ja sett på hele tråden nå. denna blir vel som ny den når den er ferdig morsomt og se at gamle biler blir pusset opp så grundig
bmw pat Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Hive meg på her eg og Ivar. Er jo ikke så lenge til at du kan tørke støvet av dette prosjektet igjen, nå som e28'en begynne å bli klar. Har muligens et e21 karosseri tilovers eg hvis du trenge noe å sammenlige med når du skal begynne å fyre sveise apparatet.
Lars-Nord Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Det går jo an å få tak i det aller meste av deler til gamle BMW fra BMW-forhandler. I følge 02-Henning går det til og med å bestille fabrikksnytt 02-karosseri den dag i dag!Er ikke som hos Ford, hvor en god del Cosworth-deler har gått helt ut av produksjon.. Latterlig når det gjelder biler mellom 10 og 20 år! Ja, jeg har jo (faktisk..) kjøpt nesten hele bilen ny i deler, så det er helt utrolig at ca 99% av E21 faktisk er å oppdrive ennå... Men fabrikksnytt chassis finnes ikke å oppdrive til E21 lengre. Har faktisk prøvd å bestille for en stund tilbake, både fra BMW-forhandler og fra Walloth. Helt tomt desverre.... http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-323i-originale-bmw-ersatzkarosse-petershagen/171407012.html?lang=en&pageNumber=4&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56%2C72&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1980-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT Jeg har litt lyst på dette, men må jobbe litt først.
janerik171187 Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 lest hele topicen nå, hadde håpa den var ferdig på slutten, men får abbonere på den. looking good ivaffall
Pedi Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Hehe, den er jo lengre fra klar enn de fleste prosjekt her inne. Tida mi er jo viet E28en, og den er jo klar snart. Så du kan gjerne å ta en kikk der, litt mer morro der...
janerik171187 Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Hehe, den er jo lengre fra klar enn de fleste prosjekt her inne. Tida mi er jo viet E28en, og den er jo klar snart. Så du kan gjerne å ta en kikk der, litt mer morro der... er på side 30 der nå, så har begynt
Pedi Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Ahh, så du er igang med tråden om E28en min? Morro!! Legg gjerne igjen en kommentar om hva du syns!
janerik171187 Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Ahh, så du er igang med tråden om E28en min? Morro!!Legg gjerne igjen en kommentar om hva du syns! er syk idag så måtte ha noe å lese, er på side 42 nå ,er forøvrig endel bilder på den siden (og lenger framover) som ikke funker lenger
Pedi Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Ja, har merket at det til tider ikke alle bildene virker. Aner ikke hvorfor, for plutselig er de der igjen... Virker som at det kan være hva maskin jeg sitter på...
janerik171187 Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Ja, har merket at det til tider ikke alle bildene virker. Aner ikke hvorfor, for plutselig er de der igjen... Virker som at det kan være hva maskin jeg sitter på... litt irriterende igrunn da du skriver om noe jeg vil se bilder av også funker de ikke er på side 85 nå, tror jeg har noen dagers lesing til før jeg er ferdig, men nok om e28'n nå vell, dette er jo e21 topicen
Pedi Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Nå skal bildene virke igjen, var en bug i Photobucket-systemet... (og et lite tips: hvis noen bilder ikke vil vise seg, ta "refresh" siden - da virker bildene som regel hver gang)
RoaldJ Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 sitter å ser på opptak fra "garasjen" med Asgeir på viasat 4... du burde seriøst melda deg på der med denne bilen Pedi. hehe. alle andre blir pingler i forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå