mAZE Skrevet Juni 25, 2005 Share Skrevet Juni 25, 2005 18" er jo større enn 17" og da igjen råere.. Så gå for 18" du. Men, forskjellig dim på dekkene foran og bak er vel ikke lov på 3-serie bmw? Bare 5-serie bla... ?? Eller? (Jeg har det på min e36 da. Har 235/35/19 foran og 265/30/19 bak lovlig faktisk. ) Joda det er lov det. På dørkarmen på min står det alt. dekkdim. 225 fremme og 245 bak. Da i 18". I papirene som fulgte med felgene står det at det er TUV godkjent med 255/30 bak. 265/30 bak på coupe. ...min er levert orginalt med ulik dim framme og bak. I døra på min så står det 225/40 framme og 255/35 bak på 18"..ikkje 245 som du seier det står i din.....kan det vere på grunn av M-Tech eller at det er cab?...ikkje veit eg. Ok, da gjelder det alle bmw'r da.. (At det er lov med forskjellig dim foran og bak..) Men dette er kun på bmw... Derfor må man si ifra spesielt at det er lov når man skal godkjenne.. Det måtte jeg, var bare såvidt jeg fikk godkjent min gamle e39 med forskjellig dim. Fyren som stod der var muligens litt vrang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2005 Skal kjøpe nye felger (M3 replica) til en 320 E46.Hva passer best til denne bilen, 17" eller 18" ? Tenkte å satse på 225 bredde.. Mange flotte innspill her. Går for 18", takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 hadde gått for 19, syns det ser bedre ut på den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Skal kjøpe nye felger (M3 replica) til en 320 E46.Hva passer best til denne bilen, 17" eller 18" ? Tenkte å satse på 225 bredde.. Mange flotte innspill her. Går for 18", takk for hjelpen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 hadde gått for 19, syns det ser bedre ut på den =) Jeg er jo enig at 19" på E46 er penest. Men han hadde jo satt opp 17 eller 18. Så av dem blir det selvsagt 18. Skulle ønske jeg selv hadde 17" på vinter. 15 er jo såååå dritkjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 hadde gått for 19, syns det ser bedre ut på den =) Jeg er jo enig at 19" på E46 er penest. Men han hadde jo satt opp 17 eller 18. Så av dem blir det selvsagt 18. Skulle ønske jeg selv hadde 17" på vinter. 15 er jo såååå dritkjipt. Jeg ser på det slik; om vinteren ser bilen ut som et helvete uansett. Og breie vinterhjul er jo derfor litt meningsløst. Poenget med å skifte til vinterhjul er jo at man skal få radikalt bedre kjøreegenskaper på vinterføre enn med sommerhjulene. Breie vinterhjul er i hvertfall ikke gunstig på snø og slaps selv om de visstnok skal være bedre på is. Men det er jo en helt annen diskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå