Trøndern Kim Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Endelig var delene ferdig lakkert og klare til montering Vet jo det er mange som liker e39 orginal men jeg ble nå fornøyd.. Har i år fått på sideskjørt og bakfanger.. Eksosanlegg er neste skritt. Forhåpentligvis før ferien.. Bilder her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 folk kan si hva de vil, men dette så sinnsykt bra ut ikke tvil! liker biler sånn jeg, montert nytt rundt om på min å, bare lakkering som gjenstår er moro da!!! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Synes det blir litt overkill jeg da, men men... Bare lurer, men er ikke sideskjørtene montert "feil" vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Synes det blir litt overkill jeg da, men men... Blir litt mye til min smak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Synes det blir litt overkill jeg da, men men...Bare lurer, men er ikke sideskjørtene montert "feil" vei? Ja du sier noe..ser ut at dem er feil vei på.. Men ellers er den jo fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Bakfangeren? Ser ut som du har satt en fanger under org. fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 De er montert feil vei ja. Forøvrig pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Vel, hadde du fått tilpassa bakkfangern skikkelig og snudd skjørta så hadde det blitt bra:D hva har skjedd med bilder av bilen forfra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 skjørta må være feil vei bakfangeren så ut som den var for brei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Synes fronten er fin. Er ikke tilhenger av sånne cupvings eller hva det nå heter (nederst på frontfangeren). Har eller er det meningen at disse skal ha noen funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Synes det så litt photoshop ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Sideskjørtene er litt mottsatt ja, den på høyre side skulle vært på venstre og visaversa.. Synes bilen ellers er helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 26, 2005 Share Skrevet Juni 26, 2005 Synes fronten er fin.Er ikke tilhenger av sånne cupvings eller hva det nå heter (nederst på frontfangeren). Har eller er det meningen at disse skal ha noen funksjon? syntes bilen var kjempefin jeg, men hvor er de bildene fra fronten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 Bilen var flott ja, men ville skiftet lyktene og tonet rutene.... Ny eksos blir jo veldig bra også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 27, 2005 Share Skrevet Juni 27, 2005 ...bilder av fronter er lenger framme i galleriet, men sikkert ikkje teke med her no på grunn av at den er uforandra!.... Ellers vart dette i meste laget for meg, korleis er det å bruke denne på vinteren no???...litt snø og heile stasen ligg igjen bak bilen? ...men for all del, bilen var fin, men ikkje heilt meg...men no er den ikkje min då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå