Kenzuke Skrevet Juni 29, 2005 Skrevet Juni 29, 2005 Lasta ned S2 igår å prøvde det med to kompisser over LAN.. Du kan si at autoværnet rundt banen fikk tre nye farger Fyfaen for noen kraftige kontraslædder man fikk hær da!!? Har bare demoen så spiller med de tre standardbilene... litt kjedeli <(
Psyfoon Skrevet Juni 29, 2005 Skrevet Juni 29, 2005 Finnes det ikke noen crack til dette spillet overhodet?
hagenisse Skrevet Juni 29, 2005 Forfatter Skrevet Juni 29, 2005 Jo, men herregud.. Det koster under 300,- og de er tre privatpersoner som utvikler det. Gode spill kjøper man.
P.I.B Skrevet Juni 29, 2005 Skrevet Juni 29, 2005 Enig med hagenisse ja. Dessuten er det latterlig billig med tanke på hvilken kvalitet,kjørefølelse og glede spillet gir. LFS S2 er verdt hver eneste krone
Psyfoon Skrevet Juni 29, 2005 Skrevet Juni 29, 2005 Ok, da må de nesten få igjen litt for strevet Lastet ned den "demo"-versjonen nå og ser at dette spillet er verdt å kjøpe ja. Jo mer penger de får inn, jo bedre blir vel neste utgave
[space] Skrevet Juni 30, 2005 Skrevet Juni 30, 2005 svarte da! henta demoen, men får jo bare kjøre de gamle bilene og banene... Har regga S1 fra før, så la inn koden i S2, og fikk da hvertfall alle bilene fra S1. Hadde lyst til å teste nye biler jeg! Får vel kanskje regge S2 også da. Morsomt spill.
Kenzuke Skrevet Juni 30, 2005 Skrevet Juni 30, 2005 Jeg flyger ut i neste hver sving, jeg.. Er ikke no morsomt å prøve å gi litt gæss i svingen, så ender d bare me tragedie - kontra - å masse stygge bulker
hagenisse Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Skrevet Juni 30, 2005 Synes de forhjulsdrevne bilene er litt i overkant glade i å slenge på bakenden. Jeg snurrer faktisk oftere med forhjulsdrift enn med bakhjulsdrift. Omvendt av hva det pleier være i spill.
P.I.B Skrevet Oktober 8, 2005 Skrevet Oktober 8, 2005 Hvordan går det med LFS2 kjøringen da folkens?? Kjører ganske ofte fortiden jeg. Nå går det på FZR og AS National. Rec : 144.80 Ellers så hender det seg at det blir litt FZ750 drifting da PÅ denne siden ligger det en del gode setup's til de forskjellige bilene, tilpasset hver enkelt bane http://setupfield.teaminferno.hu/index. ... tion=setup
SteffenM2 Skrevet Oktober 8, 2005 Skrevet Oktober 8, 2005 hvor kjøper man dette spillet er det vært det? hvor mye koster ratt og sånt?? hehe.. trenger opplysinger.. må jo ha cs server fra bimmers å da jo!
C_West Skrevet Oktober 8, 2005 Skrevet Oktober 8, 2005 Spiller LFS mye selv. S2 er bare helt rått, men desverre ble rattet mitt ødelagt for ett par dager siden så blir nok en stund til jeg får spilla igjen. utrolig realistisk og bra spill. Du finner det på www.liveforspeed.net Laga sammen en liten film fra meg drifter litt forrige helg. er morro og lage egene skins og greier. http://rapidshare.de/files/5797208/...er_LFS.wmv.html Trykk på linken --> trykk FREE --> vent i 30 sek så kommer til filmen opp.
SeT Skrevet Oktober 8, 2005 Skrevet Oktober 8, 2005 http://www.home.no/silence/div/hihihi.wmv Blir litt kjøring her og!!! lite krash fra bilforumet servern!! med meg i spissen!!
Morstan Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Finnes det noen bimmers server der? hadde vært gøy å spilt mot noen det går ann å ha en samtale med:-P artig spill btw:-D kjører xrt med e30 m-tech 1:-D bytter litt mellom noen skins hele tiden da:-) Noen som kjører ofte? Og hvem server?
ehrnst Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 kanskje man skulle begynt å spille dette igjen.....
hagenisse Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 5 år siden S2 kom og det har vel egentlig ikke skjedd allverden etter det, dessverre. Jeg kjører litt autoslalom i det innimellom, men holder meg i iracing nå om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå