[space] Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Velkommen i den fantastiske klubben, hvis man bare klarer å glemme at det er belånt til over pipa... Jeg og dama kjøpte hus istedet for bil i fjor. Har leieboere i 2.etasje så nå har vi bodd gratis et år, og dermed er bilen finansiert delvis på pengene vi hadde betalt i leie om vi ikke hadde flyttet. Da snakker vi genialt huskjøp! Uheldigvis bare singelgarasje med garasjedør jeg må ut og åpne selv. Skulle nok hatt en dobbelgarasje med motorisert port. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 29, 2005 Share Skrevet Juni 29, 2005 Gratulerer med hus Greiest med selveid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 takker så meget. jeg rekker nesten ikke og være inne her lengre nå med onger og alt d bil styret. huset har ett bo areal på 136 km2 og med garasje i begge endene i kjelleren. så her blir d plass til ett par kozlige bmw´er. tomten er stor nok til og bygge litt ekstra garasje vist jeg skulle trenge d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Pappa og en nabo har akuratt kjøpt et svært verksted med hus.. har tatt litt opppussing.. men der blir det bmw treff til slutten av sommeren.. mere info kommer ettervært.. dette ligger i moss.. send en pm. vis du trenger info med en gang! hehe.. og gratulerer alle med nytt hus! Cheers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Grattis ja.. Hvor ble det hus da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2005 på kortgaren for dem som vet hvor d er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Gøyalt. Litt avsides der det kan festes. Høres bra ut. Hørte forresten du var litt hissig forrige helg. hehe, Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Gratulerer så mye. har du bilder du vil vise fremm? eller link til annonse? eg har sett på et hus eg har lyst og kjøpe og er lei av og betale husleige er liksom så bortkastet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Gøyalt. Litt avsides der det kan festes. Høres bra ut. Hørte forresten du var litt hissig forrige helg. hehe, Stemmer det? Å? Sinter-Kjell? Hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Grattis med hus ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 Gøyalt. Litt avsides der det kan festes. Høres bra ut. Hørte forresten du var litt hissig forrige helg. hehe, Stemmer det? hmmmm hissig jeg??? kan jeg ikke tro. bilder kommer når jeg og bmwene er kommet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå