Gå til innhold

Lakkering i Oslo

Proffen
 Share

Anbefalte innlegg

Til alle dere som trenger lakkering( Hele bilen- deler av bilen- løse deler),kontakt meg. Har nå fått kontakt med et oppretting og lakkeringverksted i Oslo til ta jobber for oss her på forumet. Dette er et autorisert verksted.

Fikk lakkert hele bilen for 6000,- inkl lakk. Jeg tok da grunnjobben selv.

Send meg en PM. Du vil da få navn og tlfnr.

MVH MB220 cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva innebærer i prisen? Maskering lakk og sprøyting? Ingen fyller,grunning eller fin sparkling?

Hei. For den prisen som jeg fikk på bilen, gjorde jeg følgene selv. Tok vekk rust-sparkle-pusse og grunna.

Dem maskerte bilen-vasket den- lakkerte. Ingen skal komme her å fortelle meg at dette ikke var billig. Litt jobb selv må man regne med. Men hvis man ikke gidder det, så får man heller be dem ta hele jobben. Pris da vil vel ligge på 20.000-30.000,- kr.

Jeg mener at dette er et bra tilbud for de som gjør litt av jobben selv.

Ingenting er jo å pusse litt på sin egen bil.

Husk at BMW min var en 1992 modell. Jeg ville bare få vekk smårusten, og få bilen hel i lakken. MVH BMW220 cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til. Har jo sett mange innlegg her på forumet om folk som trenger hjelp til lakkering av fanger- spoilere-sideskjørt-speil+masse annet. Han tar sånne jobber også. Det skader ikke å kontakt han for å høre på pris.

Send meg en PM, og du får navn og tlfnr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg ;) Stikk å kjøp lakk selv ;) Man får halv liter lakk +herder, tynner og klarlakk for ca 1000kr, men da må du ha sprayer + litt annet først.

Heh... Visste dere at BMW har 4_forskjellige_ Diamant-svart metallic?! :P

Trodde de bare hadde 1 jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som meg ;) Stikk å kjøp lakk selv ;) Man får halv liter lakk +herder, tynner og klarlakk for ca 1000kr, men da må du ha sprayer + litt annet først.

Lakk kode 181 har 9 forskjellige nyanser :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakk kode 181 har 9 forskjellige nyanser :shock:

Der jeg var sa de at BMW bare hadde oppgitt 4 forskjellige :S Mulig andre bilmerker har noen egne nyanser ellerno? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...