PenguiN- Skrevet Juli 1, 2005 Skrevet Juli 1, 2005 Se autodb, prisen forutsetter nu clutch montert og ferdig stylet med nye sideskjørt og bakfanger. 150 000,- ved hurtig avgjørelse. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Markus.
PenguiN- Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Skrevet Juli 2, 2005 Admin, slett postene til sainsbury og meg..
Hhenrik Skrevet Juli 3, 2005 Skrevet Juli 3, 2005 kan jeg spør hvorfor du selger bilen, når du selv ikke har hatt den i mange måneder selv...så full av dritt eller? Må jo være noe som gjør at du selger den nå som du har akkurat har nesten blitt ferdig med stylinga..
Mirakulix Skrevet Juli 3, 2005 Skrevet Juli 3, 2005 En herlig bil Penguin- Hadde jeg bare hatt 150tusen, skulle jeg kjøpt den av deg. men mangler nok en 80tusen.. og økonomiske framtiden min er unknown. Men hvorfor i alle dager skal du selge bilen? du har jo akkurat fått denne
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Skrevet Juli 3, 2005 selger fordi forandring fryder rett og slett, dessuten har jeg noe lån jeg gjerne skulle bli kvitt....takk mirakulix
PenguiN- Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Skrevet Juli 4, 2005 Fornuftige bud mottaes selvfølgelig også
skillbill Skrevet Juli 5, 2005 Skrevet Juli 5, 2005 fornuftige bud for deg som selger eller oss som kjøper ?? hehe.. pen bil, det skal du ha..forandring fryder ja, helt enig der du skrev i annonsen at bilen IKKE bruker olje? er det noe nytt som har kommet, no teknologi jeg ikke har fått med meg??
bimmerdude Skrevet Juli 5, 2005 Skrevet Juli 5, 2005 Hvorfor er det M52 manifoil og oljepåfylling? Hvis dette er en 325i så stemmer ikke dette? M52 var aldri i 325i, bare 323 og 328.
bimmerdude Skrevet Juli 5, 2005 Skrevet Juli 5, 2005 Spesiellt interiør pga Limousine utgave! Hva mener du med det egentlig? 3-serie limousine
Geir Anders Skrevet Juli 5, 2005 Skrevet Juli 5, 2005 325 ble kun levert med M50 motor, da 328 erstattet 325 med den nye motoren M52. så hvorfor er det karakteristik tegnene til M52 motorn vi ser? bimmerdude, M52 ble forøvrig levert på 320 og. I BMW's offisielle bok heter det seg at sedan blir betegnet som Limousine. Men det som ikke stemmer er at de ble levert med spesielt interiør bare pga det er limo. Eneste spesielle er om bilen er levert med M pakka, eller er hentet ut fra BMW's Individual avdeling. da står det i motorrommet, og/eventuelt i en av heftene som følger med bilen, at det er Individual. correct me if im wrong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå