Tore Diesel Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Gratulerer så massa BimmerKing! Venter i spenning på hva som dukker opp i posten jeg også da Så lenge det ikke er en brevbombe, så er jeg fornøyd Hvitt pulver... Neida.. er bare en liten "trøstepremie". Close, but no cigar liksom... Skal det sendes til samme adresse som klistremerkene? Hehe, hvitt pulver holder det Kanskje jeg kan spre det litt rundt meg, til noen "heldige" utvalgte før jeg tar kveld. Som Kjell Rune sier, så skal det sendes til samme adresse som merkene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Til de to andre som vant:Haha, jeg fikk den beste premien.... Alvorlig talt: Gratulerer dere også! Hehe, ja takk for den du! Vi greide hvertfall å holde 2 av premiene innen fylket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Du verden... Gratulerer så mye Bimmerking. Artig at det var noen fra rett side av fjorden som vant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Gratulerer BimmerKing. Var innom OS på lørdag og henta kardang til bilen min. Den lå ved siden av den nye sykkelen din. Virkelig tøff liten sak den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Til de to andre som vant:Haha, jeg fikk den beste premien.... Alvorlig talt: Gratulerer dere også! Hehe, ja takk for den du! Vi greide hvertfall å holde 2 av premiene innen fylket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 grattis til alle vinnerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Gratulerer! Den biken ser virkelig rå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Hvor mye penger klarte vi å sponse med totalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 Ca. 5 store, så litt ble det jo. Nok til nytt senkesett til meg ihvertfall.. Neida.. no worries. Det tar jobb og skattepenger seg av. Men de 5 er ihvertfall nok til å dekke en del utgifter med hosting av sidene, og det var jo det som var målet med det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 grattis grattis!! hadde håpet i det lengste at det skulle stå mitt navn der men... nei nei sukk... blir nok mye morro med den i sommer Bimmer King Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 gratulerer så så masse!!!! :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Heldiggris.. gjett kem som e misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Så, hvordan går det? Fått den enda eller? Er spent på hvordan den er! Du får sørge for å knipse litt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Så, hvordan går det? Fått den enda eller? Er spent på hvordan den er! Du får sørge for å knipse litt bilder? Nei, den har nok ikke kommet enda, men håper den kommer imorgen. Kjører drosje for tiden så jeg er litt opptatt, så jeg får nok ikke til å ta noen bilder før i helga iallefall.... Gleder meg grenseløst til den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hehe. Blir nok moro det. Får håpe du ikke er altfor stor, slik at du klarer å sitte på den. Jammen ikke store tingen! Hvis den faktisk går 70km/t, så tror jeg det føles rimelig sykt på den greia der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå