Gå til innhold

VELDIG OT: Hva blir årets sommerlåt?

eehgil
 Share

Anbefalte innlegg

Sangen fra musikkvideoen min kanskje? :)

Sangen din er allerede i bilen min::P

Hehe, ja det er godt å høre. Fint at folk liker det jeg lager. Har jeg igjen for de 14årene jeg har drevet. :) Blir spennende å se om folk liker den nye EP'n min da, som jeg skal få ferdig iløpet av juli.. Så en gang i August er den klar for nedlasting fra mange steder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hør der. :) Skulle fått den på radio så hadde enda fler fått hørt den.

Mye får jeg om jeg får den på radioen? ;) Har kontakter.. :P

Det kan vi sikkert bli enige om.. En tur på rudskogen/våler med bilen min kanskje, når den blir ordentlig ferdig. :) hehe. Men, hadde jo vært konge om du fikk til det. Kjenner en som jobber i radio jeg oxo, Anders Van Dahl, men han jobber jo i p4 og der spiller de lite slik musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg F*** ikke får hørt den låta til mAZE før jeg finner en datamaskin MED lyd, så får jeg si my my my, eller Ian van dal sin nye Inspiration ;)

Kan jo bare brenne den ut da... Eller har du telefon som du kan spille mp3 med kan du jo bruke den da vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg F*** ikke får hørt den låta til mAZE før jeg finner en datamaskin MED lyd, så får jeg si my my my, eller Ian van dal sin nye Inspiration ;)

Kan jo bare brenne den ut da... Eller har du telefon som du kan spille mp3 med kan du jo bruke den da vet du. :)

Hehe, kan jo prøve meg på å brenne med denne gamle maskinen her fra 1990 :P hehe...lov å prøve, trenger no ny musikk å høre på når jeg kjører sørover snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi sikkert bli enige om.. En tur på rudskogen/våler med bilen min kanskje, når den blir ordentlig ferdig. :) hehe. Men, hadde jo vært konge om du fikk til det. Kjenner en som jobber i radio jeg oxo, Anders Van Dahl, men han jobber jo i p4 og der spiller de lite slik musikk.

Er nok ikke så lett å få slikt inn der nei. Større muligheter for slikt der jeg tenker på, men kan ikke love at sangen din blir likt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mAZE : sangen din er allerede årets sommerlåt blandt meg og vennene mine :D fy faen du skulle sett, vi stod og grilla på en strand og spilte sangen din i bayern min, så kom et pensjonist-par gående, jeg/vi trodde de skulle klage på høy lyd, men neida, de ville bare høre sangen litt bedre! :D:D

alle jeg har spilt den for, både frivillig og ufrivillig har digga den helt sinnsykt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mAZE : sangen din er allerede årets sommerlåt blandt meg og vennene mine :D fy faen du skulle sett, vi stod og grilla på en strand og spilte sangen din i bayern min, så kom et pensjonist-par gående, jeg/vi trodde de skulle klage på høy lyd, men neida, de ville bare høre sangen litt bedre! :D:D

alle jeg har spilt den for, både frivillig og ufrivillig har digga den helt sinnsykt!!

Hehe, ja men det er jo bare helt konge det.. :D Sånt liker jeg å høre. Du får spille den på rudskogen om du skal dit. :) (Og det gjelder dere alle.. Hehe)

Du får få de til å gå inn på mpetre sine sider og stemme på meg.. Den kommer snart på Urørt også. Vet ikke om det er mulig å stemme der da. Men blir den stemt og hørt mye på på mpetre kommer den inn på spillelistene der, og det hadde jo vært sjef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så lett å få slikt inn der nei. Større muligheter for slikt der jeg tenker på, men kan ikke love at sangen din blir likt. :P

Du får prøve, og få de til å sende en mail til meg. (StianGud@bbnett.no) . Eller om du sender til meg eller noe. Så jeg ihvertfall før høre hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve, og få de til å sende en mail til meg. (StianGud@bbnett.no) . Eller om du sender til meg eller noe. Så jeg ihvertfall før høre hvordan det gikk.

Skal gjøre det, men han det gjelder har ferie til 18. juli, så det blir ikke før det. Men får du den på mpetre før den tid er det kanskje ikke vits engang... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...