ØyvindB Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Er det noen som vil anbefale noen høytalere forran til Touringen min, og forsåvidt noen bak i taket. Jeg vil bytte ut papphøytalerne som sier flapp flapp flapp.. så hva som helst er nok bedre. En gang i tiden hadde jeg høytalere fra clas ohlson, og disse var jeg egentlig fornøyd med de het vel ¨ Eller er det noen som har byttet sine høytalere og vil anbefale noe? De kommer til å bli drevet av en original spiller foreløpig. Stig har sikkert noen i butikken, men jeg er treg og gjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Nå har jeg aldri hørt lyden fra noen Boschmann-høyttalere, men hvis du var fornøyd med de vil jeg anta at de ikke er av de som vil ha sett til 5000,-... dermed anbefaler jeg gladelig et av Sony sine komponentsett til under tusenlappen hos Mr.Stream. Har et 13cm Sony komponent-sett foran i E34en, og hadde et 17cm foran i Chrysleren. Synes de fungerte helt fint. Ikke knallyd og superhøyt, men helt greit for gjennomsnittslytteren. De fleste overlever jo tross alt med originalhøyttalerne, og de er verre! Vil forresten legge til at komponentsett er natt og dag sammenlignet med en vanlig høyttaler med diskanten innebygd, slik at den havner i fotbrønnen! I tillegg er det jo komponenthøyttalere originalt i E34, så da er det jo greit å bytte ut diskantene der med noen fra et komponentsett, så får du skjult alt som om det var originalt. En liten effektforsterker eller spiller med bra forsterker skader jo heller ikke. Det pleier å være stor forskjell på lyden selv i originalhøyttalerne om man putter i noe som kan gi litt mer enn originalspilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Jeg anbefaler disse fremme http://www.megabillig.com/index.php?pag ... =47&id=388 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2005 koster virkelig sonys sett under 1000lappen? hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Ja, de gjorde ihvertfall det før. Tror jeg betalte 990,- for 6.5"-settet jeg hadde i Chrysleren. 5.25"-settet kostet noen kroner mindre. Det er nok det du må ha til E34en din med mindre du orker å lage plass til noe større inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Stemmer det. 995,- for Sony sitt minste kompsett. Alpine R serien er forørig ikke noe for deg kan jeg tenke meg. Du vil nok ikke ha noen ekstern forsterker. Disse høyttalerne er alt for tunge til å koples til spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg hører jo stort sett på nrk alltid nyheter så forsterker er nok like uaktuelt som automatgir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Tenkte det Øyvind. Forresten så koster 5,25" settet 895,- Det er det som passer i E34 fremme og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 Er det samme settet forran og bak? jeg har ikke hifipakke med diskantplass bak tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Var ikke det jeg mente. Men at det er 5.25" mellomtoner bak også. Der går du selvsagt for coaxer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 du kan jo vurdere focal også men det koster litt mere! men kvaliteten er vertfall god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 Nå har jeg vært å kjøpt frontsett fra arbeidsplassen til mr.stream, det vil si, gjerrig som jeg er så fikk jeg det i bursdagspresang stream selv var ikke tilstede, så jeg måtte grine for å få rabatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Hehe. Ja jeg har ferie nå. Reiser østover i morgen. Hvor mye rabatt fikk du da? Vara det Sony settet til 895 du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2005 det var noe sony greier med kromtupp på.. han sa det kostet 1000 og ga meg 15%, jeg er sikkert rundlurt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 25, 2005 Share Skrevet Juli 25, 2005 Kan nok stemme med prisen ja. Du må oppdatere signaturen din. Du har jo solgt ISen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå