Gå til innhold

Frontsett E34,forsåvidt også bak


Anbefalte innlegg

Er det noen som vil anbefale noen høytalere forran til Touringen min, og forsåvidt noen bak i taket.

Jeg vil bytte ut papphøytalerne som sier flapp flapp flapp.. så hva som helst er nok bedre.

En gang i tiden hadde jeg høytalere fra clas ohlson, og disse var jeg egentlig fornøyd med

de het vel

BOSCHMAN_2004-07-01_104236.jpg

381152_X_2004-07-01_104257.jpg¨

Eller er det noen som har byttet sine høytalere og vil anbefale noe?

De kommer til å bli drevet av en original spiller foreløpig.

Stig har sikkert noen i butikken, men jeg er treg og gjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri hørt lyden fra noen Boschmann-høyttalere, men hvis du var fornøyd med de vil jeg anta at de ikke er av de som vil ha sett til 5000,-... dermed anbefaler jeg gladelig et av Sony sine komponentsett til under tusenlappen hos Mr.Stream. Har et 13cm Sony komponent-sett foran i E34en, og hadde et 17cm foran i Chrysleren. Synes de fungerte helt fint. Ikke knallyd og superhøyt, men helt greit for gjennomsnittslytteren. De fleste overlever jo tross alt med originalhøyttalerne, og de er verre!

Vil forresten legge til at komponentsett er natt og dag sammenlignet med en vanlig høyttaler med diskanten innebygd, slik at den havner i fotbrønnen! I tillegg er det jo komponenthøyttalere originalt i E34, så da er det jo greit å bytte ut diskantene der med noen fra et komponentsett, så får du skjult alt som om det var originalt.

En liten effektforsterker eller spiller med bra forsterker skader jo heller ikke. Det pleier å være stor forskjell på lyden selv i originalhøyttalerne om man putter i noe som kan gi litt mer enn originalspilleren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de gjorde ihvertfall det før. Tror jeg betalte 990,- for 6.5"-settet jeg hadde i Chrysleren. 5.25"-settet kostet noen kroner mindre. Det er nok det du må ha til E34en din med mindre du orker å lage plass til noe større inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. 995,- for Sony sitt minste kompsett.

Alpine R serien er forørig ikke noe for deg kan jeg tenke meg. Du vil nok ikke ha noen ekstern forsterker. Disse høyttalerne er alt for tunge til å koples til spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...