Kenneth BMW Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Hei jeg sjekket for morroskyld hva det kostet å importere en BMW 850 i ca 92/93 modell. I Tyskland må jeg ut med ca 57000.- får å få den inn til norge kostet den meg 233000.- !!!!!!!! er dette riktig?? er det virkelig så dyrt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg tror faktisk det er så dyrt ja. Du ser jo hvor mye de skal ha igjen de som selger her i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 sjekk dette da !! det er jo noe som ikke stemmer her eller? http://www.motortorget.no/ann/view.asp? ... &obj=38581 http://www.motortorget.no/ann/view.asp? ... &obj=36819 så er det 100000.- i forskjell!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Hmm.. Spesielt.. De hadde jo gått like mye omtrent å. Var jo en 90 og en 91mod.. Men tror ikke det er noe forskjell på de bilene der. Men, er sikkert noen her som har ett svar på dette også regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 199.000,- var jo Meget gunstig spør du meg..de fleste man finner ligger fra rundt 300 og oppover.. ser jo fin ut å den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 Ja jeg har lyst på en sånn men det var nå de pengene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Hadde heller kjøpt en 840, litt nyere teknologi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Hadde heller kjøpt en 840, litt nyere teknologi Mulig, men der har det jo så "liten" motor.. v8 er litt spett når det er snakk om 8-serie synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Pappa hadde en 850csi som han egentlig skulle kjøpe for mange mange år siden, men så tok han den til et bmw verksted. Og der fikk han vite at 5l V12ern hadde mye mere problemer og feil enn 4l V8ern. Og i tillegg er det mye billigere å reparere en V8er, enn en V12 om motoren skjærer seg Og hvis de sa allerede da at den hadde mye problemer, så har den sikkert mere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Pappa hadde en 850csi som han egentlig skulle kjøpe for mange mange år siden, men så tok han den til et bmw verksted. Og der fikk han vite at 5l V12ern hadde mye mere problemer og feil enn 4l V8ern. Og i tillegg er det mye billigere å reparere en V8er, enn en V12 om motoren skjærer seg Og hvis de sa allerede da at den hadde mye problemer, så har den sikkert mere nå har også hørt dette!bilsport hadde en brukt test av gammel 7 serie og dem anbefalte å ikke kjøpe v12 pga enorme vedlikeholds kostnader,v8 var klart å foretrekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Det er vel først og fremst M70B50 maskinen (1987-94) som kan volde problemer...M73B54 (1994-99) er kjent for å være relativt holdbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå