Aguilera Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Jada, da er det ikke lenge igjen til jeg og min kjære tar turen nedover til Danmark/Tyskland i 2,5 uker... Så var mitt spørsmål - hva bør sjekkes på bilen før vi reiser? Oljeskift er tatt for ikke så lenge siden, hjula skal etterstrammes straks. Hva annet bør jeg ta en titt på? Vil helst ikke få en overraskelse når vi kommer ned til autobahn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Du kan jo sjekke bremsene(klosser,skiver og bremsevæske), lyspærer, sikringer(greit å ha ett par i reserve), luft-trykket i dekka, vindusviskere og spylervæske, og for å være helt bankers kan du jo sjekke batteri og dynamo Kan med stor ærlighet si at jeg hadde nok ikke sjekket så mye av dette selv, men men Go tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Du kan jo sjekke bremsene(klosser,skiver og bremsevæske), lyspærer, sikringer(greit å ha ett par i reserve), luft-trykket i dekka, vindusviskere og spylervæske, og for å være helt bankers kan du jo sjekke batteri og dynamo Kan med stor ærlighet si at jeg hadde nok ikke sjekket så mye av dette selv, men men Go tur Pirkete? hehe... Aguilera: Du få ha en god tur da! ... ta noen bilder av speedometermåler når du er på auto banen da! hehe... kan vel møte buttestede den? men får gudskyld! ikke kræsj! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 husk at kjører du tomt for bensin på autobahn så får du bot! lykke til med ferieturen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Kikke i bak/sidespeilet, holde en god avstand til bilen foran, kikke i bak/sidespeilet, holde en god avstand til bilen foran...kikke på tankmåleren, kikke på vanntemperaturmåleren...., kikke i bak/sidespeilet, holde en god avstand til bilen foran, kikke i bak/sidespeilet, holde en god avstand til bilen foran, kikke i bak/sidespeilet..... God tur ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Å sjekke reservehjul kan jo også være lurt. Reservehjul uten luft er jo ikke mye verdt. Husk å ta med reservenøkkel. God ferietur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2005 Heheh, takker for tips kjørte på autobahn ifjord, så jeg vet åssen det er gleder meg som en unge nå,. trenger ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå