skywalk3r Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 hei, jeg var ned til rudskogen i helga...så tenkt jeg skull teste forbruke på min bil...men når jeg kom fram så hadde jeg bare brukt halv tank...så no lurer jeg på om den har stor tank..men er det ikke bare 60 liters tank da? å lå i 120- 130km/t hele veien ned... Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 hei, jeg var ned til rudskogen i helga...så tenkt jeg skull teste forbruke på min bil...men når jeg kom fram så hadde jeg bare brukt halv tank...så no lurer jeg på om den har stor tank..men er det ikke bare 60 liters tank da?å lå i 120- 130km/t hele veien ned... Mvh Stian S Har ikke alle E36 modellene 63 liters tank da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Står iallefall 60 på måleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Vet ikke hva 318 har, men min har 63. Sjekk instruksjonsboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 står 60L på måleren. så har man kanskje 3L i reserve da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 ok....var bare det jeg lurt på...orker ikke å les...hvorfor ikke spør:? heh men takk for svarene... Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå