Gå til innhold

dagen derpå

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så de vil dømme deg utfra bevis som:

* merke etter sikkerhetsselen på passasjersiden

* kompisen som var sjåfør hele kvelden var plutselig søkk borte

?

Husk å ta masse bilder av merkene selv, i tilfelle de prøver å dømme deg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f. hadde d vært min kompis hadde jeg helt ærlig grisebankan. d der er utenfor kompis regler ass. d hadde jeg ikke godtatt....kjenner jeg blir skikkelig irritert........ 2 kompiser av meg kjørte i fylla og kresja så motoren og alt hagla utav bilen(en golf1) ingen av de låg inne i bilen når politiet kom og begge har lappen den dag i dag. sinnsykt.. d var jo en av de som eide bilen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å få politiet til å få sjekket opp det ang kompisen din a? Brukte han sele og han har motsatte merker av deg burde vel det ha litt å si skulle en tro... Og, må jo gå ann å ta ett avhør med han også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er så irriterende er at politiet ikkje har vert i kontakt med kompissen min og di merkene som eg hadde forsvant etter 1 døgn så det er tvilsomt han har merker fremdeles.

politiet påsto at di hadde vitner som hadde sett meg inni bilen etterpå! ja det er da greit men det kunne vert etter at han hadde stukket av! for eg husker ikkje en drit! problemet er at det var eg som var med bilen når purken kom!

så eg sliter det er bare greit, og det er slitsomt når eg ikkje husker noe!

:twisted:

har jo ikkje lov og kjøre moped en gang, men det driter eg i kjøper meg en heil crosser og så får di prøve og stoppe meg di som vil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
men eg drite jo egentli i lappen, saken er den at dama vil droppe meg etter 6 år pga dette og vi har cecilie som er 7 måna det er det som er sårt

ingen i verden som eg elsker meir enn dei to

...det eine føre ofte med seg det andre, men dersom ho vil droppe deg på grunn av dette så virkar det som ho ikkje tru deg då...ja at du var passasjer..eller??....eller er det andre skjær i sjøen?

Uansett...ein fortvila situasjon ja. Og 100 ganger verre når det og er innblanda barn. :cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Ja nå har det gått rundt ett og eit halvt år siden dette skjedde, men eg blei frikjent i retten da sykepleier vitnet og sa at eg umulig kunne ha kjørt pga merker etter sikkerhetsele, det var heller ingen bevis for at eg hadde kjørt, forbanna at det skal ta så lang tid men utrolig godt og vere frikjent og ha kortet igjenn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har det gått rundt ett og eit halvt år siden dette skjedde, men eg blei frikjent i retten da sykepleier vitnet og sa at eg umulig kunne ha kjørt pga merker etter sikkerhetsele, det var heller ingen bevis for at eg hadde kjørt, forbanna at det skal ta så lang tid men utrolig godt og vere frikjent og ha kortet igjenn :D

Godt å høre at ting ordnet seg. Hva skjedde videre med dama di?..og "kompisen" din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...