Ettertenning Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2005 ja men politiet mente faktisk at dette ikkje var grunn god nok og nå er statusen min ikkje mistenkt men siktet og lappen ja den ligger trygt og godt på politikontoret! p.s la aldri en person du ikkje kjenner veldig godt vere sjåfør for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 så de vil dømme deg utfra bevis som: * merke etter sikkerhetsselen på passasjersiden * kompisen som var sjåfør hele kvelden var plutselig søkk borte ? Husk å ta masse bilder av merkene selv, i tilfelle de prøver å dømme deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 fy f. hadde d vært min kompis hadde jeg helt ærlig grisebankan. d der er utenfor kompis regler ass. d hadde jeg ikke godtatt....kjenner jeg blir skikkelig irritert........ 2 kompiser av meg kjørte i fylla og kresja så motoren og alt hagla utav bilen(en golf1) ingen av de låg inne i bilen når politiet kom og begge har lappen den dag i dag. sinnsykt.. d var jo en av de som eide bilen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 15, 2005 Share Skrevet Juli 15, 2005 Er det ikke mulig å få politiet til å få sjekket opp det ang kompisen din a? Brukte han sele og han har motsatte merker av deg burde vel det ha litt å si skulle en tro... Og, må jo gå ann å ta ett avhør med han også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2005 det som er så irriterende er at politiet ikkje har vert i kontakt med kompissen min og di merkene som eg hadde forsvant etter 1 døgn så det er tvilsomt han har merker fremdeles. politiet påsto at di hadde vitner som hadde sett meg inni bilen etterpå! ja det er da greit men det kunne vert etter at han hadde stukket av! for eg husker ikkje en drit! problemet er at det var eg som var med bilen når purken kom! så eg sliter det er bare greit, og det er slitsomt når eg ikkje husker noe! har jo ikkje lov og kjøre moped en gang, men det driter eg i kjøper meg en heil crosser og så får di prøve og stoppe meg di som vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 dette er fremdeles ikkje oppklart ken som kjørte og det irriterer meg som f enda, men eg er uten lapp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Redigert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 men eg drite jo egentli i lappen, saken er den at dama vil droppe meg etter 6 år pga dette og vi har cecilie som er 7 måna det er det som er sårtingen i verden som eg elsker meir enn dei to ...det eine føre ofte med seg det andre, men dersom ho vil droppe deg på grunn av dette så virkar det som ho ikkje tru deg då...ja at du var passasjer..eller??....eller er det andre skjær i sjøen? Uansett...ein fortvila situasjon ja. Og 100 ganger verre når det og er innblanda barn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ver glad at ikkje det gjekk med deg som ein bekjent av meg: http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/a ... 799617.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 off. Det er kjipt når det er innblannet barn her ettertenning. Hvilken side satt du på? Merkene bør jo tale bra hvis det er motsatt av fører merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Som sagt tidlegere så meine eg fremdeles at eg ikkje har kjørt. og merkene etter selen styrker jo forklaringa mi. Har faktisk tilstått alt for og få formidlande straff og raskere saks behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ja nå har det gått rundt ett og eit halvt år siden dette skjedde, men eg blei frikjent i retten da sykepleier vitnet og sa at eg umulig kunne ha kjørt pga merker etter sikkerhetsele, det var heller ingen bevis for at eg hadde kjørt, forbanna at det skal ta så lang tid men utrolig godt og vere frikjent og ha kortet igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 gratulerer !! hurra for det norske retts(u)vesen selv fått erfare fortgangen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hvor lang tid uten lappen ble du? Og fikk du noen gang tak i "kompisen" din?? Fy faen for en fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Ja nå har det gått rundt ett og eit halvt år siden dette skjedde, men eg blei frikjent i retten da sykepleier vitnet og sa at eg umulig kunne ha kjørt pga merker etter sikkerhetsele, det var heller ingen bevis for at eg hadde kjørt, forbanna at det skal ta så lang tid men utrolig godt og vere frikjent og ha kortet igjenn Godt å høre at ting ordnet seg. Hva skjedde videre med dama di?..og "kompisen" din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå