Espen|3k Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Sitti på summetone hos Schmiedmann nå i 10 min, faen, blir irritert av sånt Lurer på å dra ned å kjøpe hvite front og sideblinkers... Kjekt å vite om de har det inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Jeg og vil bli en Wannabe CSL eier , siden det er noen rundt omkring i det landet dere bor.Derfor har jeg kjøpt meg et M3 CSL nummerskilt Tøft! Så nå er den altså blitt svenskregistrert? Ja det tok sin tid, men det er litt kjekt å ha både M3 GT og M3 CSL som private skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Hvilke av disse csl'ene er det som av og til står uttafor hagesenteret på os??:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Er nok Haakon sin det. Den bilen jeg posta tidligere i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Ja, det er en kjent sak at Haakon har veldig grønne fingre. Hans favorittblomst er lupianer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Hehe:P Blir jo helt inntørka hver gang jeg ser den bilen der nede:P sikler jo så ufattelig når jeg ser csl'en:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Hvor på Os bor du? Min bror på Halhjem (Gift med en Lyssand) så jeg er der en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Rett oppforbi drageset butikken ved uno-x'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå