Dr_S Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Kjipt dette da Thomas. Hvilket verksted bruker du?Trøsta får være at endestationen bussene er på jobben hos deg da . Bruker Winther-Hanssen jeg. Så du sto i p-huset på lørdag Byttet ut engleøynene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Var å shoppa litt me familien ja, så deg på jobb i folkehavet . Er en stund siden jeg pella av AE'ene. Hadde en del problemer med pærene i ringene. Har fått nye pærer av Daniel på KOED, men vurderer å bygge om til CCFL, eller liknende. Har minsta trua på de in.pro parklys ringene . Er jo forresten greit å ha et vinterprosjekt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 Da ser det ut til at bilen min havner i Bergen. Skal møte kjøper i Oslo til lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Vi får ønske den velkommen her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Men slik gikk det ikke... Kjøper fikk kalde føtter og trakk seg..han syntes 70k var mye for bilen. Greit nok, bilen er 14 år gammel og på en slik bil kan en ikke regne med at alt er 100% strøkent. Bl.a virker ikke varmetrådene i førersetet, aldri gjort det mens jeg har hatt den heller. Han fikk også kraftig kuttet ned prisen, men det hjalp ikke. Kan tillegges at han var 42 år(!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 70000kr er "billig" det... Jeg betalte det for min 316.. Riktig nok kjørt litt mindre, og nyere. men var helt dønn orginal og langt fra strøken..! Din ser jo meget pen ut, og med de riktige detaljene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Skal vel godt gjøres å finne en E36 hvor varmen i førersetet faktisk virker nå om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 min virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Synd dette da Sanner . Men det er vel kansje ikke noe hast, har sett litt etter E36 Touring på finn.no. Og må si det ikke er så mange av de med 6'er. (Har ikke sjekka nøye ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 Funnet noen pene på mobile.de Kanskje det blir Tysklandstur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 Nå er bilen endelig solgt og jeg har får alvor intensivert jakten på den perfekte touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 Nydelig E-36 det der! Tydligvis pent behandlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Takk for det! Min neste BMW skal få minst like godt stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Øy, blir det noe ny BMW til jul eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Det lurer jeg på også. Jeg har kjøpt ny Touring til jul, så du kan vel ikke være noe dårligere du, Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå