ovex Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 ...har tidlegare testa 2,4 174 hk til Audi mange ganger, og eg vil ikkje seie at den gjekk dårlegare enn BMW'en min som har 170hk......men er einig i at den manglar lyden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 Lyd ja...Etter at jeg bytta bakre del av eksosanlegg ble bilen helt dønn stille...Den nydelige 6`er lyden er ikke der lenger...Var bare helt nydelig før når den stod på tomgangen likeså kjørte... Men hvorfor ble det sånn?? Noen som vet? Uorginalpotte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 ...det er vel kanskje du som kan svare på om potta er uorginal eller ikkje? Eg er ikkje alltid like overbevist når eg "høyrer på effektpotter"...i enkelte tilfeller er faktisk orginal potta like "feit". Det er sikker litt av kvart som vert produsert som standarpotter, men som fort kan ta rotta på den relativt feite lyden som kjem med orginal BMW. Det er berre å få dette dokumentert av dei som har bytta, eller solgt potta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 For mange år siden puttet fatters en uoriginal potte på pysjåen (2.2-liters GTI-motor). Den skulle være til akkurat den bilen og motoren, men huff for en drittlyd det ble. Hørtes rett og slett helt grusomt ut. Måtte kjøpe originalt til den for å få rette GTI-lyden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 For mange år siden puttet fatters en uoriginal potte på pysjåen (2.2-liters GTI-motor). Den skulle være til akkurat den bilen og motoren, men huff for en drittlyd det ble. Hørtes rett og slett helt grusomt ut. Måtte kjøpe originalt til den for å få rette GTI-lyden.. ...lyd er viktige greier, og skal ikkje undervurderast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Audis gamle 2.6 liter er beryktet for å være slapp. Den har, i likhet med BMW520, 150hk. I tillegg har den mye høyere dreiemoment. Til tross for dette er 520 raskere. 2.3 literen til Audi er også sprekere enn 2.6 literen. Merkelig nok... 2.8 literen vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 Bosal eksosanlegg (2390,-) Sikkert ikke orginalt men det billigste jeg fant siden jeg var på skole... Ble en skuffelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Bosal eksosanlegg (2390,-)Sikkert ikke orginalt men det billigste jeg fant siden jeg var på skole... Ble en skuffelse. Bosal er ikke orginalt nei! Veng er jo et av landets hoved importører av det (har jobbet der) Bosal låter ræv, og er ikke effekt potte av noe som helst slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Lyd ja...Etter at jeg bytta bakre del av eksosanleggble bilen helt dønn stille...Den nydelige 6`er lyden er ikke der lenger...Var bare helt nydelig før når den stod på tomgangen likeså kjørte... Men hvorfor ble det sånn?? Noen som vet? Uorginalpotte?? 6'er lyd skal ikke komme fra eksosen, men fra motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2005 Ja vet da det å det er d jo ennda men det er ikke 6`er lyd fra eksosn nå lenger nårr jeg bytta eksospotte. Veng Norge har jo bare salg av Bosal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå