steffen_sandnes Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Bildene ble noe mørke siden de ble tatt i garasjen. men men hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2005 Share Skrevet Juli 16, 2005 Du må legge bildet på en egen webserver først, så legger du det ut her inne med Img knappene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 17, 2005 Share Skrevet Juli 17, 2005 Du kan f.eks bruke http://www.imageshack.us/ og linke de opp derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 sånn der var det lagt opp bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Mine personlige meninger er at det ville sett mye bedre ut med sorte bmw-nyrer.. intet krom... Og at du trenger nytt interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 interiøret var det styggeste jeg har sett..men resten av bilen så pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 hehe er forsåvidt enig i at jeg ikke har det peneste interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Synes bilen var skikkelig pen jeg da.. Eneste stygge var fargen på girkulen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 derfor jeg ikke har noe bilde av bilen bakfra er pga av at jeg hadde et lite uhell her om dagen og det gikk hardt utover bakfangeren:( skal handle meg ny fanger nå snart håpte jeg.. vurderer å kjøpe fra ebay? noen som har noen tips til fanger til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Fin bil.. Helt greit interiør, men girkula.. Ja, må nok slenge meg på å si at den ikke var det fineste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Hei du. Bor du på Ganddal? Møter en slik bil titt og ofte der. Hadde du MOMO Sport felger på Bimmeren tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Ja, mener også at jeg treffer på den bilen der støtt og stadig...hmmm Pen bil ja, trenger nok et litt freshere interiør med tida, men ellers pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Aguilera: Pleier du å parkere bilen på Godeset?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Aguilera: Pleier du å parkere bilen på Godeset?? Hehhe, ja....stemmer nok det Holder du til der da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 jepp jeg bor på ganddal og hadde MOMO sport felger på tidligere:) hvor holder du til i landet aguilera? viss det ikke er i sandnes området tviler jeg på du har sett den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå