John H Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Ble skikkelig bra dette frode h! Begynner å bli noen bra compacter her på forumet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Nydelig Frode :D:D Ble kjempepen den nå, heia Compact klanen!!!! Jøsses, har vi klan oxo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 hvor mye du ga for den? Jeg kjøpte den brukt og gav 2500,- (orginal). Da manglet det gitter, luftkanaler og en list. Hvor kjøpte du gitter og luftkanalene? Mangler luftkanaler på min også, selv om jeg ikke får brukt mer enn det ene evt. Luftfilteret sitter i veien der nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Må si hvite compacter faktisk er litt kult.. Tror det er den eneste bilen jeg ville hatt i hvitt!.. Veldig pen med M-tech! Men må nesten si jeg likte den med "e46 m3" fanger litt bedre.. Det er forøverig den eneste bilen som kler denne fangeren.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 kjempebra ble det! fikk jo nesten lyst på en compact selv.. og særlig i hvit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Virkelig fint, Frode! Ufattelig hvor mye det der gjør med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Kjempepent Frode! Vurdere compact selv, men finnes da så utrolig få 323 tilsalgs... Tror det er den eneste bilen jeg ville hatt i hvitt! Hva med denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Kjempepent Frode! Vurdere compact selv, men finnes da så utrolig få 323 tilsalgs...Tror det er den eneste bilen jeg ville hatt i hvitt! Du kan jo kjøpe en 316 eller noe og bygge om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Du kan jo kjøpe en 316 eller noe og bygge om.. Blir nok for kostbart, men hadde vært artig å prøvd på noe slik. Dessuten er det jo nesten klin umulig å finne 316/318 compact med litt utstyr som sportseter, klima o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Du kan jo kjøpe en 316 eller noe og bygge om.. Blir nok for kostbart, men hadde vært artig å prøvd på noe slik. Dessuten er det jo nesten klin umulig å finne 316/318 compact med litt utstyr som sportseter, klima o.l. Jeg har alt i min jeg. Men ikke klima da. Er jo tross alt en sportsbil.. Kan jo ikke bruke opp effekten på det?? Hehe. (og jeg som bygger basskasse.. Hmm) Mot sier meg selv der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Sportssetene er jo bare å bytte ut uansett hvis man vil sitte litt fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Hvor kjøpte du gitter og luftkanalene? Jeg kjøpte det hos den lokale BMW-forhandleren. Tror kanalene kostet ca. 170,- pr.stk. og gitteret kostet ca. 700,- Hånete nei?? Hehe.. Var faktisk ikke det. Hadde vært greit å hatt ett sett som jeg kunne bruke på bane den gangen jeg skal det. Kan jo ikke kjøre med de jeg har. Kommer jeg over 120 så svømmer den noe vanvittig. Er ikke brukbart å kjøre med.. Det er ikke alltid størst er best. Har vært på ferie denne uken og kjørt 283 mil. Før vi reiste la jeg om til orginale 15" lettiser med 205/60-15 Angret ikke et minutt på det! Av og til er det herlig med litt profil på dekkene og null sporing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Et par nye bilder, nå med BBS felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fine bilder. Compactn så veldig fin ut i hvit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hva gjorde du med M-felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå