StigJ Skrevet Juli 18, 2005 Skrevet Juli 18, 2005 Denne var det jeg hadde før ja. Klipp og lim og lagre nå ja.
M3_CSL Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Skrevet Juli 18, 2005 Har ikke fått testet det på CSL'en ennå, men jeg kjørte min far sin E39 en del i dag og der fungerte det fint som snus!
Kjetil Sømme Skrevet Juli 19, 2005 Skrevet Juli 19, 2005 Var nettopp ute i bilen en tur for å teste dette... 1,0 og 1,4 og 2 stemmer, ikke overraskende. Men jeg får ikke ut f.eks. 7,0 eller 7,2 eller 7,3. Heller ikke 14,1-14.4 Det står jo noe om tankinnhold i 2 tanker, kan dette være til en 750i eller 850i? Alle E46 har 2 tanker som er koblet sammen. Herregud mann, har du ikke vært nok under bilen din??? Det er 2 tankmålere på bilen, så det du får opp på målern er summen av de 2 målerne delt på det totale antall liter. Slik vil tankmålern vise (forholdsvis) riktig selv hvis bilen heller sideveis, eller f.eks. kjører hardt i en sving OT: Rakk ikke sitte på en tur med deg på rudskogen nå sist, må ta igjen det på våler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå