StigJ Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Var nede hos OS på lørdag og henta hjem et lass deler. Fikk slått av en hyggelig prat. At han har mye å gjøre er sikkert og visst. Telefonen ringte i et sett. Stå på Ove. Du har en kongeservice. Takker for at jeg fikk byttet delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Er vel et luksusproblem for GS dette, ha så mange kunder at de ikke rekker og ta unna! Er jo best og stikke dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Det jeg skulle var jo å bestille en time på verkstedet til GS... men det var jo ikke mulig.. kom ikke gjennom på telefonen hverken på fredag eller idag..... kan jo hende at de har tatt ferie på verkstedet der da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Jeg har bare positive erfaringer med GS bildeler. har de varen på lager og det er smått så de kan sende det som brev, så har du det ofte dagen etter! Men ellers tar det jo bare 2-3-4 dager. iallefall alt jeg har bestilt til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Ikke vits i å vente i telefonen hoss GS hvis du skal ha ny bensinpumpe til 325i touring, bestill heller fra Mekonomen.no neste 600,- billigere en hoss GS! Mekonomen. Drifstoffpumpe, el. i tanken 2078:- GS Bildeler. Org. Bensinpumpe 2,654.97 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2005 Ja det finnes utrolig menge sånne som det der... men men... sånn er det bare.... skulle nesten vært for godt til å være sant om Gs hadde vært som Sharif... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå