Aguilera Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Vel da stikker jeg ut av landet på 3 ukers ferie Skal nedover til Danmark/Tyskland, shopping, bading, soling og festing :D Håper allesammen får en flott sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Hørtesikke verst ut det nei skal selv ned til bulgaria, men det er hovedsakelig en stor fylletur hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 God tur!! Ta mange bilder så vi får se hvordan du/dere har hatt det da. Regner med gutten skal være med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 God tur & God ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Blir nok 3 uker med jobbing til på meg, før jeg tar 1 uke ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 God Tur Aguilera! Ta masse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 God tur. Kanskje vi treffes på veiene nede i Danmark. Vi reiser neste tirsdag til Oslo for å få med oss U2 konserten. Så er det videre inn i Sverige og så over broa til Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 Blir nok 3 uker med jobbing til på meg, før jeg tar 1 uke ferie Ditto! God ferie folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Digitalkamera er klart med nytt minnekort på 260 bilder, så det skal ikke mangle på bilder når jeg kommer hjem Ikke mange timene igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 god tur da! kjører du bimmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Klart jeg kjører Bimmer Må jo ta den med til hjemlandet en tur Skal bli digg å cruise nedover i nylakkert bil, heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 God tur ja, reiser ned til kreta på lørdag skal bli herlig å komme til varmere breddegrader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 God tur ja, og god ferie folkens. Nå er det Jazz i By'n her vettu, drikking bli det vel nok av. Drar til Torrevieja om 13dager!! aaaahhhh!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juli 18, 2005 Share Skrevet Juli 18, 2005 God ferie til deg også!! Er selv på cruise-ferie (vel og merke innenlands), og jeg ELSKER den bilen min.... Fantastisk behagelig å kjøre!! Klarte faktisk å holde den på 0,7 på mila de 400 km jeg kjørte i går.... Ganske imponert Uansett.... Kjør fint, og pass deg for onkel blå....(eller er det onkel grønn i Tyskland??) Jajja...... Tut tut!! PS...pass deg for steinsprut på den nye fronten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 ta bilder fra nudiststranden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå