jødahl Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg er nybegynner i anlegg bygging Kjøpte meg forsterker i dag, og kom hjem og skulle montere. Var sikker på at jeg skulle klare detta uten problemer, MEN! Jeg får jo ikke no strøm til forsterkeren Jeg har kobla strøm fra batteriet gjennom en sikring og videre inn i forsterkeren. Deretter jorda jeg i batteriet og videre inn i forsterkeren. Skal det ikke ganske enkelt lyse på Power da? Eller er det noe mer som skal gjøres for å få noe liv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Du må vel legge styrestrømmen fra spilleren oxo. (Den blå, som også kan brukers på el.anntenne.) Men skulle tro du fikk noe lys kanskje allikevel. Men, du må ihvertfall ha styrestrøm fra spilleren for at du skal få den til å funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Fulgte det med en ledning som kan kobles til bak på spilleren til "remote" ledningen? Isåfall tipper jeg det er den.... hensikten med den er at den slår på eff.forsterkeren når du slår på spilleren, og av når du slår den av....Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 Fulgte det med en ledning som kan kobles til bak på spilleren til "remote" ledningen? Isåfall tipper jeg det er den.... hensikten med den er at den slår på eff.forsterkeren når du slår på spilleren, og av når du slår den av....Lykke til! Ja, glemte å nevne den. Den har jeg nå koblet inn. Men fortsatt, får ikke no liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Ja da har ihvertfall ikke jeg noen ideer.. Trodde faktisk det var det som var problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...