jødahl Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Jeg er nybegynner i anlegg bygging Kjøpte meg forsterker i dag, og kom hjem og skulle montere. Var sikker på at jeg skulle klare detta uten problemer, MEN! Jeg får jo ikke no strøm til forsterkeren Jeg har kobla strøm fra batteriet gjennom en sikring og videre inn i forsterkeren. Deretter jorda jeg i batteriet og videre inn i forsterkeren. Skal det ikke ganske enkelt lyse på Power da? Eller er det noe mer som skal gjøres for å få noe liv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Du må vel legge styrestrømmen fra spilleren oxo. (Den blå, som også kan brukers på el.anntenne.) Men skulle tro du fikk noe lys kanskje allikevel. Men, du må ihvertfall ha styrestrøm fra spilleren for at du skal få den til å funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Fulgte det med en ledning som kan kobles til bak på spilleren til "remote" ledningen? Isåfall tipper jeg det er den.... hensikten med den er at den slår på eff.forsterkeren når du slår på spilleren, og av når du slår den av....Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 Fulgte det med en ledning som kan kobles til bak på spilleren til "remote" ledningen? Isåfall tipper jeg det er den.... hensikten med den er at den slår på eff.forsterkeren når du slår på spilleren, og av når du slår den av....Lykke til! Ja, glemte å nevne den. Den har jeg nå koblet inn. Men fortsatt, får ikke no liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Ja da har ihvertfall ikke jeg noen ideer.. Trodde faktisk det var det som var problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 En ting jeg kom på nå: Kan det være at jeg bruker for tynn strøm kabel? Er ikke noe "proff" forsterker, men en helt ok. Kabelen er ikke overdreven stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Det skal ikke ha noe å si. Skal vel få liv i den uansett. Om du ikke har brukt slik høytalersignal kabel foreksempel.. Da blir den nok litt for tynn. Jeg har 56kvadrat i min. 32 burde vel kanskje være nok? Har ikke alt for stor greie på dette selv, men kan litt.. (Og husk å ha ihvertfall like tykk jording!! Har ofte hørt at det mange vil ha den tykkere enn pluss kabelen...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2005 Nå var jeg ute å miksa litt vett Jeg tok strøm fra batteriet og inn der styrestrømmen skal inn i forsterkeren og da ble det jammen liiv! Så er vel noe galt der da? Hva kan og får jeg gjort med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Koble den på el.antenna eller remote på spilleren, og slå på tenningen. Spilleren skal si fra til forsterkeren når den skal av og på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Koble den på el.antenna eller remote på spilleren, og slå på tenningen. Spilleren skal si fra til forsterkeren når den skal av og på. Det hadde han gjort, stod det lenger opp her. Så kan jo virke som at det er noe galt med strøm uttaket på spilleren da. (Som da går til el.antenne og remote) Den blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 En hurtig løsning som kan være grei er å koble den på lysene dine bak.. Vist du da har en import bil vi du altid huske på å sette på lysene og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 En hurtig løsning som kan være grei er å koble den på lysene dine bak.. Vist du da har en import bil vi du altid huske på å sette på lysene og! Aha, det var ikke så dumt Skal prøve det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Visst du har fleire remote ledninger ut fra cd spilleren, prøv ei av dei andre ledningene. Jeg hadde det på min cd spiller, bare eine av dei to remoteledningene som ville fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 Tusen takk for hjelpa alle sammen! Nå er alt i orden Kobla til baklysa og det funka som smurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 En hurtig løsning som kan være grei er å koble den på lysene dine bak.. Vist du da har en import bil vi du altid huske på å sette på lysene og! øh... om du gjør det vil du vel knekke sikringene til lysene RIMLIG fort ? jeg ville ikke anbefalt denne løsningen for alt i verden om det ikke er en 4w's orginal forsterker.. om du mener å koble remoten til de så blir jo det noe annet .. :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå