bmwdude_1 Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Langhelg i sikte å håper på iskald pils m.m blir anskaffet før jeg skal begynne å polere bil. 9 timer på jobb å flyttet 24 paller med ost. Langdrygt men fint! Go helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 God Helg ja!! Har vært helg siden mandag for meg, men finner vel frem pilsa ikvell ja. Her ska det jazzes de siste dagene!! 9dager til avreise Spania!! God Helg Alle! *U2-City Of Blinding Lights* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 God helg ja... Nå drar jeg nord over i norge for å hente bil.. Til en kompis.. 3,5time en vei.. Det blir underholdende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 Heldig duu...Spania ja...Alicante? Pils+sol=Ubeskriveli Nyyydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Alicante ja!! Eller, Torrevieja. Har leilighet der. Gleder meg som en liten unge.(Som har lov å nyte alkohol.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Må jobbe hele helga jeg.. Kveld og nattevakter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Torrevieja ja Tante og onkel har hus der koselig plass men tenker jeg selv drar til en litt mer livlig plass i månedskifte nå noe spesielt bra på jazzen i helga da sainsbury? Vurderer og ta en tur i tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Torrevieja ja Tante og onkel har hus der koselig plass men tenker jeg selv drar til en litt mer livlig plass i månedskifte nå noe spesielt bra på jazzen i helga da sainsbury? Vurderer og ta en tur i tilfelle.. Nja, Var på DiDerre på tirsdag. Helt DIGG!!! Ganske bra med folk og liv. Holder for det meste til på Sting og Ute på Dockside. Er liksom ikke med i jazzprogrammet. Men, sinnsykt liv der uansett. Begynner kveldene bestandig med Billiard-spilling. hehe, driver litt på si.... Trodde faktisk Torrevieja var en slags avslappingsplass jeg og, men.. hehe der tok jeg feil. VAr sinnsykt med liv der. En gate på noen kilometer KUN med uteplasser!! helt villt, og til slutt ender kvelden på Patcha. Europas nest største Discotek. Åpner først kl 2 på natta! LOL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2005 Været er altfor dårlig her i Norge så skulle egentli ha vært på sydentur nå å sett på toppløse damer å festet hele tiden! Men men...pils`en får hyre denne helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Juli 22, 2005 Share Skrevet Juli 22, 2005 Torrevieja ja Tante og onkel har hus der koselig plass men tenker jeg selv drar til en litt mer livlig plass i månedskifte nå noe spesielt bra på jazzen i helga da sainsbury? Vurderer og ta en tur i tilfelle.. Er jo en ganske bra konsert på Romsdalsmuseet i morgen (Lørdag) der Ane Brun, Jaga Jazzist, Tomas Dybendahl og et band til som jeg ikke husker navnet på skal spille i en fellesgreie. Sjekk www.Moldejazz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Alicante ja!! Eller, Torrevieja. Har leilighet der. Gleder meg som en liten unge.(Som har lov å nyte alkohol.) awww.. jeg drar ned dit om 9 dager! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 he he vi og hadde leilighet i torrevieja får noen år siden. men desverre solkt. i dag skal d jazzest ja. skal ha utflytningsfest hjemme i dag. d må vel bli bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 sola steiker og jeg har vært på pol ferd... men må desverre på familietragedie så jeg er ikke sikker om jeg får tømt nedpå noe av de nyinnkjøpte flaskene. men må jo ha på lager i tilfelle. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 God helg alle sammen. Jeg har forøvrig begynt på en kjempe lang helg. 3 uker. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå