Gå til innhold

Endelig helg..

bmwdude_1
 Share

Anbefalte innlegg

Torrevieja ja :) Tante og onkel har hus der :) koselig plass :)

men tenker jeg selv drar til en litt mer livlig plass i månedskifte nå :):beer::drink:

noe spesielt bra på jazzen i helga da sainsbury? Vurderer og ta en tur i tilfelle..

Nja, Var på DiDerre på tirsdag. Helt DIGG!!! Ganske bra med folk og liv.

Holder for det meste til på Sting og Ute på Dockside. Er liksom ikke med i jazzprogrammet. Men, sinnsykt liv der uansett. Begynner kveldene bestandig med Billiard-spilling. hehe, driver litt på si....

Trodde faktisk Torrevieja var en slags avslappingsplass jeg og, men.. hehe der tok jeg feil. VAr sinnsykt med liv der. En gate på noen kilometer KUN med uteplasser!! helt villt, og til slutt ender kvelden på Patcha. Europas nest største Discotek. Åpner først kl 2 på natta! LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torrevieja ja :) Tante og onkel har hus der :) koselig plass :)

men tenker jeg selv drar til en litt mer livlig plass i månedskifte nå :):beer::drink:

noe spesielt bra på jazzen i helga da sainsbury? Vurderer og ta en tur i tilfelle..

Er jo en ganske bra konsert på Romsdalsmuseet i morgen (Lørdag)

der Ane Brun, Jaga Jazzist, Tomas Dybendahl og et band til som jeg ikke husker navnet på skal spille i en fellesgreie. Sjekk www.Moldejazz.no :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sola steiker og jeg har vært på pol ferd... men må desverre på familietragedie så jeg er ikke sikker om jeg får tømt nedpå noe av de nyinnkjøpte flaskene. men må jo ha på lager i tilfelle. :)

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...