Gå til innhold

Takker for meg for denne gang!

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

men når har det vært lurt å styre med bakhjulene?

Så konklusjonen er at audi enten har kjøreegenskaper som denne:

kat87071a.jpg

når den kjører fremover. og når den kjører bakover har den kjøreegenskaper som denne:

WEBPIC%20Forklift.jpg

Ingen av dem ville jeg hatt hverken frem og tilbake til jobb eller på banekjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han har jo kjøpt bilen allerede, så alle disse kommentarene her er vell unødvendige. alt vi kan gjøre er å ønske han lykke til med audien sin!

Ja, bevares!

Jeg ønsker da mannen intet vondt, men jeg forbeholder meg retten til å si ifra hvis jeg synes at noen har bæsja på leggen.

Men som tidligere nevnt så kan det jo være greit for ham å oppleve hva han går glipp av. Jeg nevner balanserte kjøreegenskaper, kjøreopplevelsen (med at du faktisk føler veien under deg og at man som fører harmonerer med bilen) og selvsagt vinterkjøring uten antispinn og med et bredt glis over hele trynet!

Nevner som et godt eksempel den svenske racingføreren som foretok evalueringer av meg og andre under siste BMWCCN treff på rudskogen. Han fortalte at det var "jätteroligt" at det faktisk var lang kø for å bli evaluert. Noe som var akkurat den rake motsetningen til VW/AUDI-klubbens treff hvor de 2 ekspertene gikk arbeidsledige mer enn 80% av tiden. Han syntes fok var mer interessert av å titte nedi pene motorrom og å se på nypolerte biler. Hans intrykk av førerne var også at de var på et lavere nivå enn hos BMWCN. Han syntes det var utrolig hva vi som "glade amatører" greide å prestere av god banekjøring! Av liknende klubber kunne han nevne Porsche og Alfa-klubben, hvor kjøringen var på samme nivå. Det var også vesentlig større trykk i pit-lane på å få kjøre på banen hos disse 3 klubber (Porsche, Alfa og BMW) enn hos VW/AUDI-klubben. Årsakene til dette kan være så mangt. Det kan være at VW/AUDI har vesentlig penere biler enn BMW som gjør at det er vanskelig å rive seg løs fra all tittinga, men jeg tipper at kjøreegenskaper har mer enn en finger med i årsaken til dette fenomenet!

Haha! Yes nå vet jeg om en stakkars Audi-fyr som skal få høre det! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...