Desloch Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 (endret) Her kommer de nye bildene! Siden forrige innlegg om bilen min, har jeg byttet øyelokk og montert leppe under frontspoileren. Har nå dette på bilen: - GT-leppe under frontspoiler - 18" E46 M3 felger (8,5" brede, replica) m/225/40/18 dekk - Apex 60/40 mm senkesett - K&N filter - Angel eyes (CCFL) - Øyelokk - Hvite/røde baklykter - M3 GTR vinge - M-tech sidelister - M-tech innstigslister - M-tech girkule - M-tech matter - Grått sportsinteriør i skinn - Sportsratt i skinn - BMW Car Club Norway skiltramme med nye skilter Stygg bakgrunn og dårlig sollys, men ellers ble bildene bra. Kommer nok til å bytte ut speilene med M3-speil og sette inn hvite tåkelyspærer, men DA er det nok! Endret November 30, 2020 av Desloch Feil link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Hvor kjøpte du sidelistene? Må ha meg nå snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 Kjøpte dem hos GS Bildeler. Var på kampanje til 1.396,- når jeg kjøpte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Hvordan er det med å få nye skilter? Bare å møte opp og si du vil ha nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hvordan er det med å få nye skilter? Bare å møte opp og si du vil ha nye? Jeg ringte dem og bestilte, så fikk jeg et kontonummer hvor jeg kunne overføre penger. Så var det bare å hente skiltene ei uke (ca) etterpå, samtidig som jeg leverte fra meg de gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Meget pen bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Meget fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Meget pen bil! samma leppa som det gitt stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 hvor kjøpte du leppa? og hvor mye ga du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 hvor kjøpte du leppa? og hvor mye ga du for den? Kjøpte den brukt av Kjell Rune, men man kan også kjøpe den fra www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Ganske enkelt lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 ...den leppa burde Mesta lakke for deg kvar vår! ......du vil då bli ein del av vinterberedskapen med tanke på brøyting! ...men flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2005 ...den leppa burde Mesta lakke for deg kvar vår! ......du vil då bli ein del av vinterberedskapen med tanke på brøyting!...men flott! Den er skrudd på, slik at den lett kan tas av Hadde blitt en brøyteplog om vinteren, spesielt når man tenker på at bilen blir enda lavere med vinterfelgene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 23, 2005 Share Skrevet Juli 23, 2005 Flott bil! Jeg hadde en liknende leppe på bilen min i ca. èn dag. Den ble liggende igjen i en sving på Vålerbanen etter at jeg måtte en tur over gresset. En av svingene kom litt brått på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2005 Share Skrevet Juli 24, 2005 Pen E36! Er veldig nice den fargen din også! Legg ut fler bilder da, gjerne av innstigslistene dine og rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå