BalleKnalle Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Veldig fin bil... likte fargen kjempegodt Baklyktene synes jeg oxo var pene... Angående felger med kant.... Rondell 0058 Eller disse... (min favoritt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 De siste der er pene, men synes bilen over er et godt eksempel på at senking er påkrevd med slike felger... Her er "Tåmi" sin med samme felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 De siste der er pene, men synes bilen over er et godt eksempel på at senking er påkrevd med slike felger... Her er "Tåmi" sin med samme felger: får man tak i disse lenger da? er det 17 eller 18toms på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 På det bildet jeg posta over der (x25Tourings bil) var det vel 8,5 og 10x17".... Slik jeg har fått med meg fant han de på QXL.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 ok! er ikke lett å bestemme seg for felger,det er jo så utrolig mye å velge mellom flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Du kan jo sjekke www.bmwwheels.com om du finner noe som passer bilen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2005 i dag har jeg montert en rieger frontspoiler leppe!synes bilen så sintere ut ! blir sikkert bedre når jeg får montert skjørtene og lakket bilen! det var forøvrig ikke noe bra passform på frontspoilern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2005 ser foresten ut som at jeg kommer til å kjøpe felgene til t.a.s vist vi blir enige om frakt! de ser slik ut har også bestilt effektanlegg fra gs i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Jeg hiver meg på bølgen og sier meg enig i at de baklyktene ikke er pene i det hele tatt. Av en eller annen grunn ser det ut som de har helt annen form enn de originale. De ser mindre og kantete ut, ser rett og slett litt rart ut. Men det er bare min mening da Ellers var bilen veldig pen ja:) Hadde heller kjøpt interiørlister i tre enn de lyse du hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg hiver meg på bølgen og sier meg enig i at de baklyktene ikke er pene i det hele tatt. Av en eller annen grunn ser det ut som de har helt annen form enn de originale. De ser mindre og kantete ut, ser rett og slett litt rart ut. Men det er bare min mening da Ellers var bilen veldig pen ja:) Hadde heller kjøpt interiørlister i tre enn de lyse du hadde.. baklyktene gjør at bilen ser utrolig mye bedre ut,ser 10år nyere ut! intriørlistene er aluminiumsfargede,men på bildet ser dem stygge ut! tre interiør passer bare i mercedes,jaguar og båter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 har du et større bilde av leppa?.Kjempefin E34 takk har ikke større bilde nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 ingen hær som kan Photoshope felgene til t.a.s på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 i dag har jeg bygd om stereoen slik at det skulle bli plass til barnevogn,ikke noe glassfiber og slik i denne omgang men syntes ikke det ble så værst det ble iallefall plass til barnevogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 ser foresten ut som at jeg kommer til å kjøpe felgene til t.a.s vist vi blir enige om frakt! de ser slik uthar også bestilt effektanlegg fra gs i dag! Nice! Hva slags felger er det der? Hva er nypris og hvor får man kjøpt? Ser ut som noe som kunne passet perfekt på e46'en min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 gjorde et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå