R Andersen Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 en ung pike spurte legen om man kunne bli gravid av analsex. "selvfølgelig", svarte legen. "hvor tror du ellers audi-entusiaster kommer fra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hehe.. Knall.. Så sant, så sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
electrictony Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 That's some true shit, man \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 skjønte den ikke jeg men så lenge det er negativt med audi,.. Ride on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Er denne tatt fra nyeste FHM for deretter å bli gjort noe om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 skjønte den ikke jeg men så lenge det er negativt med audi,.. Ride on! hehe du er kanskje ikke så smart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 skjønte den ikke jeg men så lenge det er negativt med audi,.. Ride on! Er vel noe med at det er dritt bil og noe i den gata ve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Haha To av kompisene mine er Audi-autister, denne må bare fortelles videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 hihi, er blitt audi entusiast...men BMW varmer fortsatt hjertet! Audi, BMW og Mercedes er uansett best. JAPANSCHROT, NEIN DANKE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Synes VAG lager mye bra biler jeg da. Toyota også (Celica og MR2). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Synes VAG lager mye bra biler jeg da. Toyota også (Celica og MR2). Skal Toyota nevnes vil jeg nå påstå at den nye Avensis stasjonsvogn er meget så fin! VAG er vel litt mer Audi igjen. Men for all del, mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Audi er fine biler det, synes en del av japsebilene er bra også. Rynker ikke på nesa av Honda eller Nissan. Hadde Honda laget bakhjulstrekk er det godt mulig at jeg har surra rundt i den nye Accorden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Synes VAG lager mye bra biler jeg da. Toyota også (Celica og MR2). Skal Toyota nevnes vil jeg nå påstå at den nye Avensis stasjonsvogn er meget så fin! Må si meg enig der mAZE. Avensisen er faktisk rimelig kurant å kjøre også. Jeg er avløser på en Avensis-drosje, så jeg har kjørt "noen" mil med den. God bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå