Fredrik Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 I´m on the dark side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Ja det blei temmelig mørkt her nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 lol!!!!! Må nørde mere da vettu..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Rart disse postene skal ta av helt med så mange innlegg.. Og ikke minst, helt uinteressante.. Så hvorfor ikke.. Hehe.. Henger meg på meg. Tjohei. Enda ett innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Alle har fler inlegg enn meg ops der fikk jeg ett til jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Halla alle sammen Skjer a? *lurer til seg innlegg selvfølgelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ewalle Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Hva med å ikke bry seg om dette. Dette sier ingen hvor mye teknisk innsikt eller lignende en person sitter med. Du er bare sur fordi du ikke har noe særlig innlegg du! Nah, er ingen rev etter innlegg som jeg var før, men misliker dog forsvaret sterkt. Og hva har slike betegnelser å gjøre i ett bilmiljø, jeg vet ikke om et miljø hvor det finnes flere som har sluppet unna militæret pga en eller annen påstått skavank... Hvis det på død og liv skal være militant, så burde det jo for guds skyld ha vært tyske militærbetegnelser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ewalle Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Hva med å ikke bry seg om dette. Dette sier ingen hvor mye teknisk innsikt eller lignende en person sitter med. Er da fullstendig klar over det. Som eier av flere forum, dog i en helt annen bransje, så vet jeg at ikke navnene har noe å¨si, men jeg har bare ett sterkt hat til det Norske forsvaret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Må sjekke hva jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 aha.. Løytnant.. Nå kan jeg ikke gradene... Jeg dimmet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Hva med å ikke bry seg om dette. Dette sier ingen hvor mye teknisk innsikt eller lignende en person sitter med. Du er bare sur fordi du ikke har noe særlig innlegg du! Nah, er ingen rev etter innlegg som jeg var før, men misliker dog forsvaret sterkt. Og hva har slike betegnelser å gjøre i ett bilmiljø, jeg vet ikke om et miljø hvor det finnes flere som har sluppet unna militæret pga en eller annen påstått skavank... Hvis det på død og liv skal være militant, så burde det jo for guds skyld ha vært tyske militærbetegnelser... Du mener kanskje disse ? Generalfeldmarschall Generaloberst im Rang eines Generalfeldmarschalls Generaloberst Generalleutnant Generalmajor Oberst Oberstleutnant Major Hauptmann Oberleutnant Leutnant Stabsfeldwebel Hauptfeldwebel Oberfeldwebel / Oberwachtmeister Feldwebel / Wachtmeister Unterfeldwebel / Unterwachtmeister Unteroffizier Stabsgefreiter Obergefreiter Gefreiter Obersoldat Soldat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Sleng inn en Originalpolizei på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Sleng inn en Originalpolizei på topp Det kan du jo ha i signaturen din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Disse gradene er faktisk det eneste lille "minuset" jeg ser på dette forumet. Slike grader er i og for seg greit nok det men det virker av og til som enkelte poster bare en smileys eller noe annet uvesentlig bare for å en ny post eller nærme seg den neste graden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå