Gå til innhold

Håpløs useriøs "M3" annonse.

Kjell Z3
 Share

Anbefalte innlegg

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default

Dette er den dummeste annonse jeg har sett på lenge, kjenner en som tror han har kjøpt bilen, skal hente den når han kommer hjem om vel en uke sier han. Han har ikke greie på biler og trodde den het M3, men spiller ikke noen rolle for ham at det er en 318i Cab, .

Jeg ringte på annonsen jeg også etter å ha snakket med han som sier han har kjøpt den, for å få bekreftet at det er en 318i cab. Fikk da til svar at bilen ikke var solgt, han snakket litt gebrokkent og da blir jeg ganske skeptisk når annonsen i tillegg er så useriøs. Undres bare på om kjenningen min blir lurt her, er det noen som vet noe om bilen eller selger er jeg takknemmelig for svar. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=820775&template=default

Dette er den dummeste annonse jeg har sett på lenge, kjenner en som tror han har kjøpt bilen, skal hente den når han kommer hjem om vel en uke sier han. Han har ikke greie på biler og trodde den het M3, men spiller ikke noen rolle for ham at det er en 318i Cab, .

Jeg ringte på annonsen jeg også etter å ha snakket med han som sier han har kjøpt den, for å få bekreftet at det er en 318i cab. Fikk da til svar at bilen ikke var solgt, han snakket litt gebrokkent og da blir jeg ganske skeptisk når annonsen i tillegg er så useriøs. Undres bare på om kjenningen min blir lurt her, er det noen som vet noe om bilen eller selger er jeg takknemmelig for svar. :lol::lol:

Vel.. han sier det er m3 opptikk.

OG det står 136 hk, 1710 kg?!?! Hestene kan jeg nesten kjøpe , bare trekk fra 18 :P

Vel hvis han tror han kjøper seg en M3, blir han vel lurt.

Hvet han at det er en 318 cab, så synes jeg ikke 189 000 kr var så ille for en 99 mod med den utstyrs pakken. Igjen , hvis det er jalla abdulla som har eid bilen er det nok lurt og be om service hefte, høre etter ulyder og annet tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier bilen så mye som 1750kg altså??

136HK er vel ikke helt på trynet om det er en 318is.. Om det er å få IS som cab da??

Men, tror nå dette bare er tull og fanteri jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier bilen så mye som 1750kg altså??

136HK er vel ikke helt på trynet om det er en 318is.. Om det er å få IS som cab da??

Men, tror nå dette bare er tull og fanteri jeg da.

Vel , så vidt jeg vet kom ikke 318is som cab! Og iallefall ikke med 136 hk . 318is har 140. Og nei igjen. Caben veier ikke 1750 kg orginalt .

Tenk hvor surt den hadde godt da. 316 hadde jo kjørt ræva av den totalt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en som nærmer seg 60 år som har kjøpt(?) bilen, han vet knapt forskjell på en Boble og et vogntog men det fristet med en cab så han fant denne på nettet. han visste ikke hva M3 var så han blir jo egentlig ikke lurt på den måten, han synest 135 hk er nok,men jeg er nå litt skeptisk til selve salget. Treffer ham igjenn om vel 5 uker, skal bli spennende å høre hvordan det har gått.

SJEKKET TELEFONNUMMERET , TELEFONEN TILHØRER KHURRAM BASHIR, I ANNONSEN STÅR DET TOMMY.

Ville egentlig ikke blande meg inn i dette her, kjøperen gledet seg som en unge når har viste bilde av bilen til meg ,men tror jeg kanskje bør be ham trå litt varsomt her... Han har kun sett den på bilde han også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA stemmer tydeligvis annonsen ganske bra da, foruten navnet da. Hadde absolutt ikke kjøpt bilen ihvertfall.. Så lenge det ikke står rett navn og slikt. Må være noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...