KarstenJulius Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Hva er det som skjer? Er det bare meg som ikke kommer inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg kommer inn... de har flytta til en annen server + gjort om endel på forumet... det gjelder også Kjøp & Salg sidene... blitt skikkelig bra syns jeg... iallefall med tanke på hvordan det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg kommer ikke inn. Jeg har prøvd å slette cookies og ikke bruke direktelink. Argh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg kom heller ikke inn ved hjelp av snarveien jeg hadde direkte til forumet. Måtte gå inn på hovedsiden og så til forumet. Det rare er at adressen til forumet er akkurat den samme som den alltid har vært. Lagret den "nye" siden i Favoritter og nå virker det som før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg kom heller ikke inn ved hjelp av snarveien jeg hadde direkte til forumet. Måtte gå inn på hovedsiden og så til forumet. Det rare er at adressen til forumet er akkurat den samme som den alltid har vært. Lagret den "nye" siden i Favoritter og nå virker det som før. Kommer ikke inn jeg heller via hovedsiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ikke jeg heller. Jeg har prøvd det meste og spekulerer i om at det er nettleseren min... (Win 98 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Hos meg funker alt som normalt.... mystisk...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Ikke jeg heller. Jeg har prøvd det meste og spekulerer i om at det er nettleseren min... (Win 98 ) Kom inn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Kommer heller ikke inn med hverken Internet Explorer eller Mozilla Firefox.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg kommer inn med MS Explorer 6.0, men ikke med Firefox 1.0.6...weird ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ja, det er noe pussig som skjer... En kamerat av meg kommer ikke inn med XP... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg kommer inn. (xp) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Hvor lenge venter dere? Det er sånn ca. 10 sek. med hvit skjerm før det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Tja.... noen ganger kommer jeg pang inn.. Andre ganger får jeg bare hvit skjerm... Hva synes dere om oppgraderingen av bmw ccn forumet da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Så hva er egentlig nytt? Blåfargen? Ser det fungerer en anelse bedre for oss som bruker masse tabs, men likevel er det forumet helt forferdelig å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå