Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 sucks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Godt svart......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Hmm.. kommer ikke inn på bmwccn-forumet jeg nå.. Mulig de har noe trøbbel etter serverbyttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Jeg kom ganske raskt inn på BMWCCN forumet nå, forumet er jo helt likens, bare raskere. Det virker som om det automatisk laster opp alle postene de siste 24 timer. Kjøp og Salg sidene ble jo veldig mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 www.bmwccn.no har ikke fungert for meg i det hele tatt de siste to døgnene. Var innom en liten tur på søndagskvelden og så et knallblått forum, etter det har det ikke vært liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Sidene er oppe igjen nå. Nedetid på bmwccn.no Som mange av dere kanskje vet, var det et aldrig så lite strømbrudd i oslo i går kveld. Dette medførte at bmwccn.no ikke kom opp igjen når strømmen kom tilbake. Alt er nå i orden. Teknisk: Brannmuren startet ikke slik den skulle etter strømbruddet, en restart av brannmuren løste problemet. Robert Darre-Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå