cc300 Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Samme sted, samme bil, men nå med m-tech lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Ser bra ut det ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Kjøpte hvor? Betalte hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Schmiedmann (motor technik skien). Husker ikke prisen, står på schmiedmann.dk. Ca 1700. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Schmiedmann (motor technik skien). Husker ikke prisen, står på schmiedmann.dk. Ca 1700. Okei.. Handler ikke av Schmiedmann.. Så får bli fra utlandet eller GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Gjorde seg det ja! Men prisen! Jeg kjøpte orginale lister til 1140,- + moms. Fikk i tillegg 10% grunnet BMW CCN Medlemskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 hm... Listene fra Schmiedmann er også orginale, men avlikevel... Surt å betale mer enn nødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Pen bil! Hvordan er den innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 hm... Listene fra Schmiedmann er også orginale, men avlikevel... Surt å betale mer enn nødvendig! De fleste stedene jeg har sett priser på slike lister har de kostet mer enn det jeg betalte så det kan jo være en feil et eller annet sted her. Til min fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Dette er nok, sett i forhold til pris, den utsendemessige oppgraderingen som gjør mest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Dette er nok, sett i forhold til pris, den utsendemessige oppgraderingen som gjør mest. Helt klart og spesielt hvis man har en E36 med en lys lakk (les: hvit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Utrolig pen bil! Og jeg som egentlig ikke liker hvit og heller ikke bmw compact. Men sammen ble det bare knall! Hmm... er det noe logikk i dette egentlig..? Ta 2 ting du ikke liker og mikse de sammen så får du noe utrolig fint..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 hm... Listene fra Schmiedmann er også orginale, men avlikevel... Surt å betale mer enn nødvendig! De fleste stedene jeg har sett priser på slike lister har de kostet mer enn det jeg betalte så det kan jo være en feil et eller annet sted her. Til min fordel. mener jeg betalte ca det Frode H betalte for mine M-lister en gang i tiden. men jeg fikk 15% rabatt.. bilen ble kjempefin med listene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 Ta 2 ting du ikke liker og mikse de sammen så får du noe utrolig fint..? Hehe, du har faktisk gjennomskuet meg, det var samme tanke som startet hele prosjektet! Men nå er det desidert de 2 tingene jeg liker best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå