Bmwray Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Hei. Bassen sluttet plutselig og spille mens musikken sto på Det er bare høyttalerene inne i bilen som spiller. Det er en mtx monoblokk og 2x12 mtx. Alt av kabler sitter i riktig for det virket før. Skal forsterkeren lyse rødt når den står på? Jeg mener den lyste grønt før. Signalkabelen,styrestrømmen,strøm og jord sitter på På spilleren så står sub på on Noen som vet hva som kan ha skjedd? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 bruk en prøvelampe og sjekk styre strømmen, eventuelt sikring på hoved strømmen ledningen som har røket. det skal lyse grønt når den er på tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Når den lyser rødt så har den sansynligvis gått i protection mode... sjekka at alle sikringene er intakt? Har skjedd det samme med meg... var bare ene sikringen som hadde gått an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 sjekk at den får + strøm og godt med GND (jording). det virker som at forsterkeren bare for + strøm via remote ledningen og derfor går i protection modus.. PS. som også kan komme av sikringen som nevnt over her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Jeg tror på dårlig jord... var det som var problemet med meg. Jeg fant en plass med bedre jorrd, og da funka den igjen... Prøv å finne et punkt som går rett i karoseriet, da får du max jord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Jeg tror på dårlig jord... var det som var problemet med meg. Jeg fant en plass med bedre jorrd, og da funka den igjen... Prøv å finne et punkt som går rett i karoseriet, da får du max jord... Evt puss (vinkelsliper f.eks) av ett sted så du får ordentlig jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 du kan jo ta jord rett fra batteriet , det står jo bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 du kan jo ta jord rett fra batteriet , det står jo bak Vist du gjør dette er det mulig at den berømte ulelyden kommer. Dette er siden cd spilleren din antagelig ikke er jordet rett til batteriet. Dermed kan det hende det blir litt for stort spenningsfall mellom cdspiller og forsterker dermed uuulle lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 du kan jo ta jord rett fra batteriet , det står jo bak Vist du gjør dette er det mulig at den berømte ulelyden kommer. Dette er siden cd spilleren din antagelig ikke er jordet rett til batteriet. Dermed kan det hende det blir litt for stort spenningsfall mellom cdspiller og forsterker dermed uuulle lyden. er ikke noen ulelyd i anlegge mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 ikke mitt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 ikke mitt heller Jeg skrev MULIG da folken! Så ingen ble overasket vist den kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Hei.Bassen sluttet plutselig og spille mens musikken sto på Det er bare høyttalerene inne i bilen som spiller. Det er en mtx monoblokk og 2x12 mtx. Alt av kabler sitter i riktig for det virket før. Skal forsterkeren lyse rødt når den står på? Jeg mener den lyste grønt før. Signalkabelen,styrestrømmen,strøm og jord sitter på På spilleren så står sub på on Noen som vet hva som kan ha skjedd? Takker for svar De fleste MTX forsterkerene jeg har montert/solgt/vært borti har et rødt lite lys på toppen. Vet du hva forsterkeren heter? Da kan jeg svare sikkert...? Kan være at ledningen inni kassen har falt ut. Prøv med en annen sub/høyttaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet August 12, 2005 Forfatter Share Skrevet August 12, 2005 takk for så mange svar folkens den heter mtx tunder 420 watts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 Samme har skjed meg meg også. Sikringene såg fine ut. Og den andre forsterkenen får jo jord og + fra samme kabelen som den andre forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå