Gå til innhold

E21 med meget lav km.stand

Share

Anbefalte innlegg

Perfekt... Prisen var ikke så allverden heller i forhold til hva en får...

Men det er såklart for entusiaster som meg...

Helt enig der ja. Kunne godt tenke meg en slik en i garasjen. Skulle fått all den pleie en slik bil hadde fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en skikkelig liten godbit :D ...og hadde det ikke vært for de forb.... danske avgiftene hadde jeg startet oljefyren og satt kursen mot Tyskland i morgen tidlig. :evil:

E21 323i er virkelig "liten"...se selv. :D

3seriesBG86.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste minuset var automatkasse

Ja; men det er stadig en silkebløt rekkesekser på 2316 cm3, 143 HK ved 6000 rpm og 190 Nm ved 4500 rpm til å flytte kun 1135 Kg. Bilen er 25 år gammel og krever derfor en forsiktig hånd så jeg mener ikke at automatgear er så dumt i denne sammenhengen. Toppfarten på 190 Km/t er den samme for både manuell og automat, men automaten krever 11,7 sekunder i forbindelse med 0-100 Km/t der den manuelle klarer distansen på 9,5 sekunder...bare bagateller og ikke viktig for en bil som denne. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare må ha meg en E21 jeg ass......

Du må nok snart begynne å leite isåfall...

Det minker forferdelig på "bra" eksemplarer, selv dårlige er både dyre og "hard to get"... Men merker at det er flere og flere som nå jakter på E21ens jaktmarker....

Men please, join the clan - E21en trenger flere som kan være med å redde restene som er igjen av den millionen som ble produsert av de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har BMW kuttet ut de oransje blinkene sine de også.. Hvorfor i alle dager har de tviholdt på disse så lenge?? :?

Neida...BMW har da ikke kuttet ut de fine orange blinkersene... :wink:

Min 2003 E46 318d Touring er original...

318dT_12_juni_05.jpg

...og denne hvite E90´en er original. :lol:

Hvit_E90_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...