Ole@Automote Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 hmm Unik bil den battmobilen men pen nei, beklager gutta Liker den B10`da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Uten tvil csl'n. Litt ufo aktig, men allikevel, den var rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Den CSL'en hadde jo en latterlig stygg frontspoiler. Så de sånn ut originalt og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Den CSL'en hadde jo en latterlig stygg frontspoiler. Så de sånn ut originalt og? ...nei trur den var litt "overkill". .......men det virka som om folk på forum likte dette.....litt i overkant for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Takk for reklamen ang. Alpinaen Slipper jeg å annonsere den her på forumet nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Er vel han JO bildeler i Tr.heim som eier den CSL'n. Pen og gjennomført bil ja, men jeg synes den frontspoileren der er litt vel overdrevet. Lurer på om noen kjøper den for den prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Det var raceutgavene som kom med svær frontspoiler: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 skulle kjøpt begge på flekken jeg ja! Alpina`n til "daglig bruk" og på bane/treff mens 30csi`n til..tja..det samme! hmm.. må si du skuffer meg nå, trodde du hadde litt smak jeg, etter å ha sett den blå bilen din som var dritsweet men den første linken der er rett å slett noe av det jævligste jeg har sett på lenge.. den andre alpinaen var jo grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Sier elegant ja takk til Alpinaen og like elegant nei takk til Csl-en Sistnevnte så ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå