M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 kom over denne, ringte, og bilen var solgt! (selvfølgelig!!) lucky bastard som kjøpte den!!!!!! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=816694&template=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Tviler på at det der er en M3.... sikkert kødd annonse. BMW M3 E46 hadde vel 343hk med unntak av US modellen med 333hk, CSL modellene med 360hk og M3 GTR med 350... Hvis jeg ikke tar feil ble vel ikke E46 M3 prod før i 2000? Så mere ut som M-tech front på det sinnsykt dårlige bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 er nok ingen E46 M3 det der nei..fant annonsa for ei ukes tid siden og da var den også "solgt".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 1. E46 M3 kom i 2001, annonsa sier 1998 2. Den har 343hk, ikke 370 3. Prisen er jo IDIOTISK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 ja, jeg og tenkte på at e46 kom førs i 2001 som m3, men mulig denne er en e36 med e46 front? isåfall er ikke prisen så borti veggen hvis han skulle selge den fort for å få litt penger... men ja, sannsynligheten ligger nok på at det er en kødde annonse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Var i utgangspunktet glad for gratis annonsesteder som AutoDB, men nå begynner det å bli så mange useriøse køddeannonser der at jeg faktisk begynner å helle mot betalingssider. (Men Finn er altfor dyre da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå