ovex Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 ....fin samling dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Jeg å vil ha en pocket bike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Og ka ska så Tommy ha seg igjen da? Blir det VW nå igjen? E vel stor fare for at det blir en 2006 mod VW Touran TDI SKRIK Burde vel egentlig ikke komme som noen bombe da....... Han som jeg overtok min bil etter har en slik nå. Jeg tror kanskje du skulle hatt deg en prat med ham før du bestemmer deg for noe slikt, men det er vel ikke helt "akseptert" på jobben å ha gammel Bimmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 ...men det er vel ikke helt "akseptert" på jobben å ha gammel Bimmer? Men han er da ikke selger. Så da er det vel jo et fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 ...men det er vel ikke helt "akseptert" på jobben å ha gammel Bimmer? Men han er da ikke selger. Så da er det vel jo et fett. Jepp. Akkkurat like akseptert som det vil være for deg å kjøre rundt med Denon spiller. Ingen kan egentlig si noe, men alle lurer på hva som "spinner" i hodet ditt Neida bare tuller. Regner med at den avgjørelsen eventuelt kommer i "regjeringsmøter" hjemme..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå