M3cabriolet Skrevet November 7, 2005 Forfatter Skrevet November 7, 2005 etter ønske har jeg knipset et par bilder av dela som er ankommet, men jeg mangler det mest vesentlige da, som er skjermer og felger!! aaaargh! men her er litt snaks! først litt eksosdeler, her bestående av chrome grenrør, og fete doble potter! her er litt nye lamper, bestående av HID xenon, e46 coupe chrome angeleyes lamper med tilhørende klarglass chrome blinkers. her har vi nytt gulvmattesett, med isydd M-logo, og chrome stabstag. litt elektronikk må jo til, så her har vi da ps2 slim med memorycard, voltconverter, gps sporingsenhet, stor computer, + div en masse chrome detaljer!! og litt *kremt* neon *kremt* jada, det skal på, men brukes kun på show! og sånn ser det ut når man putter alt baki en e30 touring! hehehe
John H Skrevet November 7, 2005 Skrevet November 7, 2005 Sjå her var det mye snacks Er utrolig spent på hvilket bredde kit du skal ha på? Hva heter det? eller vil du ikkje ut med det? Hvilke felger skal du ha forresten? må ha noen med FEIT kant da vel:P
M3cabriolet Skrevet November 7, 2005 Forfatter Skrevet November 7, 2005 jeg vil ikke si for mye om det utvendige enda, men jeg kan jo nevne lexani! hehehe
M3cabriolet Skrevet November 7, 2005 Forfatter Skrevet November 7, 2005 Hehehe Lexani ja..mye penger du visst heller riktig prioritering!!
Steffan C Skrevet November 7, 2005 Skrevet November 7, 2005 Se der ja, der var de mye deilige biter M3'n . Helt topp at noen har tid & råd til å stæsje opp bilen sin sånn, skulle ønske det var meg. Stå på, dette har jeg trua på .
Saltkjelen Skrevet November 7, 2005 Skrevet November 7, 2005 ahh. mye fint der. gleder meg til å se ferdig resultat. da må du ta masse bilder!
Jonte Skrevet November 7, 2005 Skrevet November 7, 2005 De gulvmattene dine.. Hva betalte du for dem, og hvor kjøpte du dem? Kunne tenkt meg slike, men akter ikke betale flerfoldige tusen kroner..
M3cabriolet Skrevet November 8, 2005 Forfatter Skrevet November 8, 2005 De gulvmattene dine.. Hva betalte du for dem, og hvor kjøpte du dem? Kunne tenkt meg slike, men akter ikke betale flerfoldige tusen kroner.. sjekk med gs!
M3cabriolet Skrevet November 8, 2005 Forfatter Skrevet November 8, 2005 jøsses!!!! jaja... da har da gutta hos gs fått seg et par pils etter jobb da ihvertfall!
M3cabriolet Skrevet November 19, 2005 Forfatter Skrevet November 19, 2005 WOOOOHOOOOOOOO!!!! har fått mail fra shippingselskapet i usa i går, og de brede skjerma mine er nå på havna i new jersey, og de kan hentes i tollen på havna i norge 27 desember!
Jonte Skrevet November 20, 2005 Skrevet November 20, 2005 WOOOOHOOOOOOOO!!!! har fått mail fra shippingselskapet i usa i går, og de brede skjerma mine er nå på havna i new jersey, og de kan hentes i tollen på havna i norge 27 desember! Benytter du deg av magnum.no som shippere? Får bestille slike matter fra Koed da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå