johjoa Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 BILDER BILDER BILDER! Folket vill ha mere bilder hvis det har skjedd noe..
Bee2 Skrevet Desember 8, 2005 Skrevet Desember 8, 2005 SIden du driver å ombygger bilen... så tenkte jeg på om du skulle selge de gamle angeleyez.. send meg pm, hvis du skal PS: bilen var helt råå før og blir sikkert rååere etter ombyggingen...
bmwdude Skrevet Desember 8, 2005 Skrevet Desember 8, 2005 Tror disse planene dine Daniel blir bra jeg Er unner full opp pussing av min bil å nå Bilder kommer ettervert Fikk tatt noen bilder av sjermene jeg kjøpte gjust av deg.. fikk lakkert di i riktig farge nå
M3cabriolet Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Skrevet Desember 9, 2005 SIden du driver å ombygger bilen... så tenkte jeg på om du skulle selge de gamle angeleyez.. send meg pm, hvis du skalPS: bilen var helt råå før og blir sikkert rååere etter ombyggingen... de lysa ble solgt for en mnd. siden desverre! lå ute på deler selges! men takk for komplimentet!
stryn86 Skrevet Desember 9, 2005 Skrevet Desember 9, 2005 Er d dalex-tuning???hehe kjenner eg deg rett daniel så blir bilen JÆVELI bra...
Ole@Automote Skrevet Desember 9, 2005 Skrevet Desember 9, 2005 Detta blir kult Det er jeg sikker på.. Lexani er kuuuult
M3cabriolet Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Skrevet Desember 12, 2005 begynner å like tilbakemeldingene nå! hehe...
M3cabriolet Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Skrevet Desember 21, 2005 jaja... det har ikke skjedd stort enda pga at skjerma ikke er ankommet norge enda... skal hente de første virkedagen etter nyttår! (gleeeeder meg!!!!!) men jeg kunne tenke meg meningene deres på en ting... hadde egentlig tenkt å kjøre bilen svart med litt bling i klarlakken, og sette på noe selvdesignet chromedekor, men jeg leker meg litt med tanken på å rett og slett ta den helt ut og lakkere hele jævelskapen blå pearl, med blå bling i klarlakken (perverst i sollyset!) og lakkere no fancy men diskret i 3D langs sidene... hva mener dere?
SteffenM2 Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 jaja... det har ikke skjedd stort enda pga at skjerma ikke er ankommet norge enda... skal hente de første virkedagen etter nyttår! (gleeeeder meg!!!!!) men jeg kunne tenke meg meningene deres på en ting... hadde egentlig tenkt å kjøre bilen svart med litt bling i klarlakken, og sette på noe selvdesignet chromedekor, men jeg leker meg litt med tanken på å rett og slett ta den helt ut og lakkere hele jævelskapen blå pearl, med blå bling i klarlakken (perverst i sollyset!) og lakkere no fancy men diskret i 3D langs sidene... hva mener dere? Det tror jeg blir sikkelig bra!!
Ole-P Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 hvorfor ikke ta det helt ut? er jo ikke mange som gjør det hehe. litt morro å tørre å gjøre noe mange andre ikke gjør. sånn som alle dissa som på liv å død skal ha en kjedelig orginal farge når dem først kal ut med noen tusen for å lakke?
M3cabriolet Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Skrevet Desember 22, 2005 hvorfor ikke ta det helt ut? er jo ikke mange som gjør det hehe. litt morro å tørre å gjøre noe mange andre ikke gjør. sånn som alle dissa som på liv å død skal ha en kjedelig orginal farge når dem først kal ut med noen tusen for å lakke? saken er jo at det er minimalt med ektra utgifter for min del, jeg har bra rabatter på lakken, og jeg gjør alt selv...
M3cabriolet Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Skrevet Desember 22, 2005 kom igjen da, det er da vel flere som har en mening på detta?
Saltkjelen Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 Jeg ville personlig ikke gått for det men. jeg liker ikke slikt crome dekor på siden. gå for clean på siden.
M3cabriolet Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Skrevet Desember 22, 2005 Jeg ville personlig ikke gått for det men. jeg liker ikke slikt crome dekor på siden. gå for clean på siden. det jeg driver å vurderer er jo netopp å droppe dekoren og lakkere noe på sidene....
Saltkjelen Skrevet Desember 23, 2005 Skrevet Desember 23, 2005 ja, og svaret er nei til begge deler. Lakkering på sidene tilhører trailere http://img52.exs.cx/img52/7349/scania.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå