Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

SIden du driver å ombygger bilen... så tenkte jeg på om du skulle selge de gamle angeleyez.. send meg pm, hvis du skal

PS: bilen var helt råå før og blir sikkert rååere etter ombyggingen...

Skrevet

Tror disse planene dine Daniel blir bra jeg :wink:

Er unner full opp pussing av min bil å nå ;)

Bilder kommer ettervert

Fikk tatt noen bilder av sjermene jeg kjøpte gjust av deg.. fikk lakkert di i riktig farge nå :wink:

bildex1_1_.jpg

Skrevet
SIden du driver å ombygger bilen... så tenkte jeg på om du skulle selge de gamle angeleyez.. send meg pm, hvis du skal

PS: bilen var helt råå før og blir sikkert rååere etter ombyggingen...

de lysa ble solgt for en mnd. siden desverre! lå ute på deler selges! :)

men takk for komplimentet! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

jaja... det har ikke skjedd stort enda pga at skjerma ikke er ankommet norge enda... skal hente de første virkedagen etter nyttår! (gleeeeder meg!!!!!) men jeg kunne tenke meg meningene deres på en ting... hadde egentlig tenkt å kjøre bilen svart med litt bling i klarlakken, og sette på noe selvdesignet chromedekor, men jeg leker meg litt med tanken på å rett og slett ta den helt ut og lakkere hele jævelskapen blå pearl, med blå bling i klarlakken (perverst i sollyset!) og lakkere no fancy men diskret i 3D langs sidene... hva mener dere?

Skrevet
jaja... det har ikke skjedd stort enda pga at skjerma ikke er ankommet norge enda... skal hente de første virkedagen etter nyttår! (gleeeeder meg!!!!!) men jeg kunne tenke meg meningene deres på en ting... hadde egentlig tenkt å kjøre bilen svart med litt bling i klarlakken, og sette på noe selvdesignet chromedekor, men jeg leker meg litt med tanken på å rett og slett ta den helt ut og lakkere hele jævelskapen blå pearl, med blå bling i klarlakken (perverst i sollyset!) og lakkere no fancy men diskret i 3D langs sidene... hva mener dere?

Det tror jeg blir sikkelig bra!! :o

Skrevet

hvorfor ikke ta det helt ut? er jo ikke mange som gjør det hehe. litt morro å tørre å gjøre noe mange andre ikke gjør. sånn som alle dissa som på liv å død skal ha en kjedelig orginal farge når dem først kal ut med noen tusen for å lakke?

Skrevet
hvorfor ikke ta det helt ut? er jo ikke mange som gjør det hehe. litt morro å tørre å gjøre noe mange andre ikke gjør. sånn som alle dissa som på liv å død skal ha en kjedelig orginal farge når dem først kal ut med noen tusen for å lakke?

saken er jo at det er minimalt med ektra utgifter for min del, jeg har bra rabatter på lakken, og jeg gjør alt selv... :)

Skrevet
Jeg ville personlig ikke gått for det men. jeg liker ikke slikt crome dekor på siden. gå for clean på siden.

det jeg driver å vurderer er jo netopp å droppe dekoren og lakkere noe på sidene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...