Custom Edition Skrevet Desember 23, 2005 Skrevet Desember 23, 2005 Blå Pearl med blå bling og 3D uten tviiil!
bmwdude Skrevet Desember 23, 2005 Skrevet Desember 23, 2005 ja, og svaret er nei til begge deler. Lakkering på sidene tilhører trailere http://img52.exs.cx/img52/7349/scania.jpg Jeg skjønte ikke helt med det du skulle prøve å sammenligne med en trailer!! Har man styling som står i stil med dekaler så synest æ d e helt topp... jeg synest han skal velge selv, alle har en vær smak,, lev med det!!
Saltkjelen Skrevet Desember 23, 2005 Skrevet Desember 23, 2005 vel. han spør etter folks mening, og da er det fritt fram i kommentere. Å lakkere et motiv på siden syntes jeg ikke skal være på bil, men på en trailer, akkurat som du ser der. det er en god del trailere som har det da, om du skjønner hva jeg mener..
Runar-CSi Skrevet Desember 23, 2005 Skrevet Desember 23, 2005 Jeg ville heller ikke gått for motiv/dekor på siden... syns det blir for mye F&F stil... men det er jo meg da.... Men selfølgelig finnes det noen biler som jeg liker også da med "lett" motiv lakkering på siden...
Steffan C Skrevet Desember 23, 2005 Skrevet Desember 23, 2005 men jeg leker meg litt med tanken på å rett og slett ta den helt ut og lakkere hele jævelskapen blå pearl, med blå bling i klarlakken (perverst i sollyset!) og lakkere no fancy men diskret i 3D langs sidene... hva mener dere?Dette høres veldig bra ut i mine ører, eneste jeg er litt usikker på er det 3D greiene. Men blå pearl & blå bling i klarlakken høres fett ut .
bmwdude Skrevet Desember 25, 2005 Skrevet Desember 25, 2005 jeg ville heller ikke hatt motiv lakkering over hele bimmern,., men lakkert lette som dekaler likksom (ikke klister merke),.,lakkere litt mønster eller lignene,,, d e det vi mener
M3cabriolet Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Skrevet Desember 26, 2005 jeg ville heller ikke hatt motiv lakkering over hele bimmern,., men lakkert lette som dekaler likksom (ikke klister merke),.,lakkere litt mønster eller lignene,,, d e det vi mener korrekt!
seini Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Om det er du som er med på Gatebil 2005 filmen, som har fått elg i frontruta?
M3cabriolet Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Skrevet Desember 26, 2005 Ferdig= Årets bmw 2006...? da hadde jeg kost meg glugg i hjel tror jeg! Om det er du som er med på Gatebil 2005 filmen, som har fått elg i frontruta? hehe... er nok det ja!
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 phhø!! det er jeg som skal ha årets BMW 2006 .
M3cabriolet Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Skrevet Desember 26, 2005 phhø!! det er jeg som skal ha årets BMW 2006 . jeg er overbevist om at den som får prisen har fortjent den uansett, så jeg tenker ikke noe særlig over det egentlig!
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Bryr meg ikke så mye om det jeg heller, regner uansett med att det blir en dønn orginal 2002 el noe sånt
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Bryr meg ikke så mye om det jeg heller, regner uansett med att det blir en dønn orginal 2002 el noe sånt 2002? Det er jo konge bil..
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Mulig det.. Hvis den er styla opp litt med feite felger og rå motor . Men den som vinner årets BMW er garrrrrantert en trist orginal bil Men sånn er livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå