Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vel. han spør etter folks mening, og da er det fritt fram i kommentere.

Å lakkere et motiv på siden syntes jeg ikke skal være på bil, men på en trailer, akkurat som du ser der. det er en god del trailere som har det da, om du skjønner hva jeg mener..

Skrevet

Jeg ville heller ikke gått for motiv/dekor på siden... syns det blir for mye F&F stil... men det er jo meg da.... :roll:

Men selfølgelig finnes det noen biler som jeg liker også da med "lett" motiv lakkering på siden...

Skrevet
men jeg leker meg litt med tanken på å rett og slett ta den helt ut og lakkere hele jævelskapen blå pearl, med blå bling i klarlakken (perverst i sollyset!) og lakkere no fancy men diskret i 3D langs sidene... hva mener dere?
Dette høres veldig bra ut i mine ører, eneste jeg er litt usikker på er det 3D greiene. Men blå pearl & blå bling i klarlakken høres fett ut :lol: .
Skrevet

jeg ville heller ikke hatt motiv lakkering over hele bimmern,., men lakkert lette som dekaler likksom (ikke klister merke),.,lakkere litt mønster eller lignene,,, d e det vi mener :)

Skrevet
jeg ville heller ikke hatt motiv lakkering over hele bimmern,., men lakkert lette som dekaler likksom (ikke klister merke),.,lakkere litt mønster eller lignene,,, d e det vi mener :)

korrekt! :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...