Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 425
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser bra ut dette her, voter for Blå pærle med et noe diskre motiv langs siden. Vi blir foresten to med den bakenden der på Gatebil06 da :wink:

Skrevet

Bilen ble rå den, men vingen må av!

Ellers likte jeg E46 lyktene :) Noe for seg selv!

Gleder meg til å se hvor brede felger du får på den :)

Skrevet

Tror det blir veldig bra med det bredde kittet, men gå for en annen hekkspoiler og jeg liker ikke de baklyktene :wink: .

Men, stikker ikke de bakpottene dine litt langt ut i forhold til bakfangern :?: .

Skrevet

oj, mye meninger og spørsmål her... hehe, men det er jo bare konge!

bilen blir antakeligvis lakkert i originalfargen, med litt bling i klarlakken i første omgang, for deretter å skifte farge i løpet av neste vinter, men hvem vet, kan hende jeg skifter farge med en gang! :) saken er at hvis det blir no ettersynk i no skjøter etter en mnd så er det dumt og dyrt å ha lakkert bilen på den mest fancy måten først! men vi får se da....

ang dekk og felg er jeg ikke helt sikker på hva jeg gjør, de felga jeg har bestilt er jo ikke laget enda, lang ventetid på de, så det er mulig jeg avbestiller de, og kjøper noen i norge! så hvis noen her forhandler felger og vil slenge noen på bilen min for en rimelig penge, er det plass til litt reklame! hehe...

de felgene jeg bestillte i utgangspunktet er lexani'er med dekk 235/35/18 foran, og 255/30/18 bak, men det er mulig jeg slenger på noen 19" på den om jeg kjøper i norge! da vil jeg og ha M3 inpress foran og M5 inpress bak! hehehe....

ang spoileren, så vet jeg at det er delte meninger om den, og den var nære på å forsvinne, men den så mye tammere ut sammen med breddingene, så jeg vil avvente og se hva jeg gjør, den trekker jo til seg oppmerksomhet på godt og vondt! :)

baklyktene skal etterhvert byttes ut med LED-lamper, men jeg må finne ut hvilke jeg liker først! :)

Skrevet

Du får lakkere to bagasjelokk, et med og et uten vinge.. ;) Tror nok jeg foretrekker den uten selv, er ikke glad i de der supra-vingene, men vi får nå se.

Skrevet

Dette blir dritheftig!!! Synes vingen bak passer, men kun når taket er oppe...

Peis på med bilder. Vi venter spent på ferdig resultat!

Skrevet

Ditta blir kanon rått t sommeren!!!!!!!!

Lykke til videre med projektet daniel!!!!!!

må bare si SYKT RÅTT en gang til....beste orgasmen eg har hatt på lenge,

å foresten vinga passer MASSE bedre no med bredde kittet,den kler bilen rett og slett!!!!!

God Luck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...