Patrick B Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Har sett flere ganger Bauer cab til salgs her og der, ja E36 sedan, så det må nok finnes flere her i Norge! Personlig syns jeg E36 bauer er utrolig stygg, i E30 så er den helt ok"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 open air bmw... nå har jeg sett det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 ....denne kan ikkje vere ombygd av Baur....såg nesten ut som ein Baur-avart..... fin?? .....ikkje i mine auger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 ....denne kan ikkje vere ombygd av Baur....såg nesten ut som ein Baur-avart.....fin?? .....ikkje i mine auger Hvorfor tror du ikke det er en Baur? Kan rimelig sikkert si at det der er en ekte Baur. For det første er det meg bekjent slik E36 Baur ser ut, og for det andre så kan du se nederst på B-stolpen (mellom vinduene i bak og fordøren), der er det noe sølv. Det er helt sikkert Baur-merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 ....denne kan ikkje vere ombygd av Baur....såg nesten ut som ein Baur-avart.....fin?? .....ikkje i mine auger Hvorfor tror du ikke det er en Baur? Kan rimelig sikkert si at det der er en ekte Baur. For det første er det meg bekjent slik E36 Baur ser ut, og for det andre så kan du se nederst på B-stolpen (mellom vinduene i bak og fordøren), der er det noe sølv. Det er helt sikkert Baur-merket. Eg bøyger meg i støvet for kunnskapen din, kunne berre ikkje hugse att bakruta var inntrekt på dei bilda som eg har studert av Baur, og eg kunne ikkje kjenne igjen den måten Softtopen låg "laust" oppå c stolpen, men no eg ser alt som du sa. (kan vere at eg blandar litt med E30...som i så fall ser meir "ferdig" ut) Så eg berre oppdaterer meg sjøv..... Nytt svar.....Etter det eg har lært, ja så er dette ein Baur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Tror det var bare 2-dørs E30er de bygde om, så det er nok grunnen til at det ser bedre ut/mer gjennomført ut på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Baur har jo vært med ganske lenge...egentlig noen eksentriske modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 hva er egentlig Baur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Firma som bygger om vanlige BMWer til open-air/halvcab/etellerannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 såg ikkje so bra ut,men sikkert praktisk når da e varmt om sommeren.e jo lange somra i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå