Polarized Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Pen bil å alt ditta der.. Men ej e heilt sikker på at ej e på fjellet i bakgrunne der... =)~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Har alltid syns den bilen har vært rå. Du har kjøpt den av min svoger som forøvrig er medlem her på siden som '525DA'.. Nei den andre røde bilen d ble vist bilde av her er vel en 318 tror eg.. langt ifra like gjennomført som 328'en din. Syns 18"erene dine e fine men kansje litt for små til den bilen. Har et bilde av den fra lærdalstunellen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Mr.Stream: Trukje d e min du..Fargen ser so orange ut..Også er skiltet flyttet..Trukje d dei flytta d tebake akkorat..Åso et heilt klart bevis på atte d ikkje e min..Å det er atte den har ikkje takluke;) Neida. Jeg vet at det ikke er din bil. Det bildet av bilen jeg posta går fremdeles her i Rogaland. Som Daggen skriver så er det en 318i. Men fargen skal være lik. Hellrot. Riktig? Finnes vel bare en til rødfarge på E46. Men den er mørkere og heter Imolarot. Eller er det det du har kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 DaggEn: Fint bilde=) He du fleire te mj? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 Mr.Stream: Er ikkje sikker på ka farge heite..Sikkert Hellrot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 DaggEn: Fint bilde=) He du fleire te mj? hehe... eg har ikkje flere bilder på min pc men '525DA' (som du kjøpte bilen av) har en hel haug men han er offshore disse 2 ukene fremover så kommer sikkert mange fine bilder etterhvert. Har du gjort noe men bilen etter du kjøpte den? Hørte du ble påkjørt bakfra.....?? Helt rå bil hvertfall. Eg må jo nesten like felgene dine siden eg har like bare i 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 flott bil, men eg slit med blinklysa framme, dei trekker fronten feil veg......kan ikkje for det, men det er kun blinklysfasongen på M3/Coupe/Cab som fungerar.... Nokon som veit om dei kan brukast på ein sedan? (vel og merke må ein og bytte hovudlykter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Meget pen og stilren bil Drit fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 DaggEn: ja blei påkjørt av ei dame..Mn d va i 2km på rygging så vart bare sprekke i fanger å riper i sjørtet bak...Kostet dama 10.000 so d ekje billi å skade pene biler..Mn heldivis ingen skade i bil=) Mn er fixe for lenge siden=) Har ikkje gjort noe me bilen enda nei..mn vuderer sterkt kompressor=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 DaggEn: ja blei påkjørt av ei dame..Mn d va i 2km på rygging så vart bare sprekke i fanger å riper i sjørtet bak...Kostet dama 10.000 so d ekje billi å skade pene biler..Mn heldivis ingen skade i bil=) Mn er fixe for lenge siden=)Har ikkje gjort noe me bilen enda nei..mn vuderer sterkt kompressor=) PS .....det er ikkje SMS begrensning på kor mange bokstavar du kan bruke her. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 flott bil, men eg slit med blinklysa framme, dei trekker fronten feil veg......kan ikkje for det, men det er kun blinklysfasongen på M3/Coupe/Cab som fungerar....Nokon som veit om dei kan brukast på ein sedan? (vel og merke må ein og bytte hovudlykter) Utskjæringen til blinklysene i forskjemene er forskjellige. Pluss hovedlyktene også er forskjellige. Sikkert andre ting også. Men alt er vel mulig med litt tid, tålmodighet, baller og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Se der ja Den bilen du har der er det faktisk en kar som har skryti på seg til å eie! å JA, jeg vet at han ikke var der væffal:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 flott bil, men eg slit med blinklysa framme, dei trekker fronten feil veg......kan ikkje for det, men det er kun blinklysfasongen på M3/Coupe/Cab som fungerar....Nokon som veit om dei kan brukast på ein sedan? (vel og merke må ein og bytte hovudlykter) Utskjæringen til blinklysene i forskjemene er forskjellige. Pluss hovedlyktene også er forskjellige. Sikkert andre ting også. Men alt er vel mulig med litt tid, tålmodighet, baller og penger. då veit eg det.....takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 pen pen den den der ja rødt er fint når det er blankt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Kul bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå