Gå til innhold

Bilen min:)

saevik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DaggEn: ja blei påkjørt av ei dame..Mn d va i 2km på rygging så vart bare sprekke i fanger å riper i sjørtet bak...Kostet dama 10.000 so d ekje billi å skade pene biler..Mn heldivis ingen skade i bil=) Mn er fixe for lenge siden=)

Har ikkje gjort noe me bilen enda nei..mn vuderer sterkt kompressor=);)

PS .....det er ikkje SMS begrensning på kor mange bokstavar du kan bruke her. :?: hehe.

Sliter som f*en med å forstå hva som blir skrevet her....

Husk at det er folk fra hele landet her, og sms språk er enda mer ubrukelig her enn i en sms...

Forøvrig synes jeg bilen er litt i overkant stylet. For et par år siden synes jeg det så rått ut, men smaken forandrer seg tydeligvis. Speilene kunne jeg tenkt meg!

Hva med noen 19" breyton magic felger? det tror jeg hadde tatt av til den stylingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":fo5dc4i7]
DaggEn: ja blei påkjørt av ei dame..Mn d va i 2km på rygging så vart bare sprekke i fanger å riper i sjørtet bak...Kostet dama 10.000 so d ekje billi å skade pene biler..Mn heldivis ingen skade i bil=) Mn er fixe for lenge siden=)

Har ikkje gjort noe me bilen enda nei..mn vuderer sterkt kompressor=);)

PS .....det er ikkje SMS begrensning på kor mange bokstavar du kan bruke her. :?: hehe.

Sliter som f*en med å forstå hva som blir skrevet her....

Husk at det er folk fra hele landet her, og sms språk er enda mer ubrukelig her enn i en sms...

Forøvrig synes jeg bilen er litt i overkant stylet. For et par år siden synes jeg det så rått ut, men smaken forandrer seg tydeligvis. Speilene kunne jeg tenkt meg!

Hva med noen 19" breyton magic felger? det tror jeg hadde tatt av til den stylingen.

Har du bilde av felgane da? Prøvde pappa`s felger idag..=) det var rått=) men for mye gummi..:( (245/35/20)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...