WAR_lock Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Hei. Noen som har erfaring med disse whistler produktene ? * funker di ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Vi selger masse Whistler varslere på jobben. Har fått positive tilbakemeldinger. Funker bra de ja. Har forøvrig en så og si ny DE 1743 liggende jeg ikke bruker. Ligger i original eske med alt som følger med ny. Denne kan du få for 1000,- Kjøpte den egentlig bare for å teste den. Siden jeg selger disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet August 14, 2005 Forfatter Share Skrevet August 14, 2005 ok. feks du kjører i 130 på en fin veg uten svinger. og politiet peiker på deg med laser har du muligheten til og bremse ned til 80 før du får opp farten ? Er det noe maks fart ? Sender deg en PM i morra er intressert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 jeg og har hørt at disse funker.snakte med en dude på rudskogen,og han sa at det hadde redda lappen hans to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Eneste problemet med laser-varsler er at hvis du er alene på veien, og politiet peker på deg, så rekker du oftest ikke bremse ned... Hjelper stortsett bare om det er noen foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Det tar bare millisekunder for laseren å få avlesningene den sender frem og tilbake, så er du alene rekker du ikke å bremse om de får avlesning første gangen. Får de derimot feil og må prøve på ny har du jo tid.. Må nok ha laserjammer og radarvarsler om man skal være opp mot sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Ok ? Fins det laser jammer som virkelig funger bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet August 15, 2005 Forfatter Share Skrevet August 15, 2005 Laserjammer ? skal den forstyrre laser signale ? men blir ikke onkel politi litt mistenksom visst di ikke får opp farten ? eller tar eg helt feil her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Laserjammer ? skal den forstyrre laser signale ? men blir ikke onkel politi litt mistenksom visst di ikke får opp farten ? eller tar eg helt feil her ? Det er såvidt jeg har forstått ikke uvanlig at de får opp feil når de prøver å ta en måling. Greia er da at jammeren sender ut forstyrrende IR-signaler som forstyrrer målingen på laseren, så når du blir målt og du jammer må du bremse ned til lovlig fart, slå av jammeren og la politiet få måling på neste forsøk, slik at de ikke får mistanke til jammer. Jammer du hele tiden slik at de ikke får måling i det hele tatt er det nok en fare for at du blir stoppet og utstyret blir tatt. Da er det vel også bot på 4-6k. Men det er jo bedre enn om lappen ryker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 ...Da er det vel også bot på 4-6k. Men det er jo bedre enn om lappen ryker... Blir nok samme forelegg som med varsler. 7500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Hvor får man tak i slike jammere? Og hva pris ligger de på? Jeg har seriøst vurdert å investere i en Whistler sak. Det 'verste' er at det virker som om at det som er sagt om disse varslerne stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Jeg monterte jammer i en E46 for en tid tilbake. Synes å huske han sa at den kostet ca. 6000 fra Statene. Det var uten montering da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 bare et teit spørsmål. men hvorfor skal IR-stråling forstyrre en laser? De går vel ikke på samme bølgelengde eller no.. Å om det med hvor lang tid du har på deg fra de skyter på deg til de har hastigheten skal ifølge politiet ligge på mellom 2-3 sek alt etter vær osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet August 15, 2005 Share Skrevet August 15, 2005 Er forelegget for varsler 7500? Har hørt at det går under ulovlig bruk av "teleutstyr" og straffes likt med ulovlig bruk av mobiltelefon. Noen som er 100 % sikre på hva forelegget er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Er forelegget for varsler 7500? Har hørt at det går under ulovlig bruk av "teleutstyr" og straffes likt med ulovlig bruk av mobiltelefon. Noen som er 100 % sikre på hva forelegget er? Forelegg på opptil 7500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå