truck_driver Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Gratulerer fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 grættis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 En Cab med hardtop er jo faktisk finere enn en coupe, synes jeg da. Kjøp den med du. Prut den ned til 160 med hardtop.. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 kan kjøpe hardtopp til halve prisen i tyskland så jeg gjør heller det.. Tror nok ikke du får en så billig hardtop i Tyskland heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 en hardtop i tyskland kommer på samme prisen. Kjøp hardtoppen! om ikke du vil ha den kjøper jeg den av deg. for 10 tussinger:) Det blir enten full tectylering og hardtop til cabben til vinter, eller en vinterbil.....for mitt vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 hehe mulig det men jeg hadde rett å slett ikke rå til de 10 000 ekstra... He he, nei da så!! Penger er no' dritt når man ikke har dem Veit alt om det:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 16, 2005 Share Skrevet August 16, 2005 Gratulerer med ny bil. Så meget pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 gratulerer så mye, håper du får det knall med bilen... cab er digg!!! hehe... bare for å nevne det: du hadde fått min for 150 MED hardtop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Gratulerer Stell pent med den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Gratulerer! Har en 320 cab. Utrolig deilig bil. Jeg kjøpte meg hardtop i tyskland i sommer. var på ferie der og tok den med meg på vei hjem. Betalte ca. 5500kr. for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 GRALLA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå