Stjernstedt Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 sax: Har du bilde av bilen din, med de nye felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Har oxford grønn selv 5'er selv. Men med lyst interiør + skinnseter, lekkert. Legg til angel lights, fremtidige diode lykter bak, de nye M5 felgene i 18" med (nok en fremtidig greie, det er jo snart vinter mann...) litt senking. Så har du en nydelig E39... eller andre råd og tips motas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Min er Lagune-grønn, som er en metaliic farge. Boston har vel ikke metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 min, 386 fern green tror den er litt mørkere..men jeg likte veldig godt denne boston green-fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Nå er vel Boston, Oxford og Laguna Green E36 farger hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Som sagt lengre oppe her av M3cab så får du hvertfall oxfordgrønn til e39. Det har fattern. Liker den fargen på 5'eren jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 sax:Har du bilde av bilen din, med de nye felgene? Skal få tatt bilde snarest. Må bare få vaska den først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Ligger flere bilder i albumet nå: http://www.bimmers.no/album/?id=sax Her er et av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 sax: synes jeg drog kjensel på den ja....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Litt mørke bilder, men det er stor mulighet for at du har sett den før ja Ikke så værst din heller etter lakkering. Må få lagt ut noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Hehhe, parkerer vel sånn 5 meter fra den til vanlig Nej min bjynner å se good ut nå..fått på baklykter og (men de har du sikkert sett) så nå gjenstår større hjul, men det kommer ikke før til våren! Er jo vinterdekk tid rett rundt swingen....men jeg får se om jeg ikke tar en skikkelig høstrengjøring og slenger ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Ja... vinterdekk, grøss og gru. Er normalt 2 dager i året med snø her i stavanger. Jeg kjører sommerdekk så lenge det er mulig. Høstrengjøring ja. Må vel snart få levert den inn til en skikkelig rubbing + lakkforsegling før vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Min er Lagune-grønn, som er en metaliic farge. Boston har vel ikke metallic. Boston har metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 På dette bildet er det litt lettere å se fargen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 På dette bildet er det litt lettere å se fargen: Heh, den der er utrolig lik min lagunagrønne Min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå